Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی روز یکشنبه در حاشیه انتخابات ریاست هیات هاکی استان گیلان اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس هیات هاکی گیلان، انتظار داریم که این رشته جایگاه مناسبی در کشور داشته و بیش از پیش پیشرفت کند.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت بانوان این رشته در گیلان مناسب است و علاوه بر حضور چند بازیکن ملی پوش، یک مربی از بانوان گیلان نیز در تیم ملی حضور دارد و انتظار ما این است که هاکی در بخش آقایان نیز همانند بانوان رشد مناسبی داشته و در این بخش نیز شاهد حضور بازیکن در تیم ملی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته با وجود استعدادهای بسیار مناسب در گیلان، این رشته باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و همچنین مسئولان این هیات باید با اقدامات شایسته خود، موجب گسترش رشته های هاکی در شهرهای مختلف گیلان باشند تا شاهد رشد خوب این رشته در این استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: از سوی دیگر با برنامه ریزی هایی که انجام شده، در آینده نزدیک یک سالن در اختیار هیات هاکی گیلان قرار خواهد گرفت تا این رشته با قدرت بیشتر به کار خود در این استان ادامه دهد و از سوی دیگر انتظار داریم که فدراسیون هاکی نیز برای ارتقای این رشته در گیلان، همانند گذشته کمک های قابل توجهی به هیات هاکی این استان داشته باشد.

انتخابات ریاست هیات هاکی استان گیلان روز یکشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت، مرتضی یحیی پور مسروری با کسب ۱۲ رای از ۱۲ آرای ماخوذه به عنوان رئیس هیات هاکی گیلان انتخاب شد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون هاکی فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون هاکی فدراسیون های ورزشی گیلان رشت فدراسیون هاکی فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور هیات هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود

سیدحامد عاملی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان موسوم به جام صفوی در اردبیل با اشاره به پیشینه پرافتخار این استان در کشتی فرنگی بر لزوم توجه بیش از پیش و احیای جایگاه و نام اردبیل در این رشته ورزشی پرطرفدار تاکید کرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی افزود: زحمات ورزشکاران اردبیلی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

او درباره نامگذاری این رویدادها با عنوان جام صفوی گفت: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک، مذهب، معماری، اقتصاد ایران انجام داده اند و اینها فراموش‌شدنی نیست و جام صفوی برای تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران برگزار شد.

عاملی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان