Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبات کارگروه شرایط اضطرار گفت: پلیس راهور از امروز از تردد موتورسیکلت‌های دودزا در تهران جلوگیری می‌کند.
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران، شهریار افندی‌زاده با بیان این‌که خودروهای سنگین نیز از مهم‌ترین وسایط نقلیه آلاینده در سطح شهر تهران هستند، افزود: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین ، دیزلی مانند کامیون، تریلی، جرثقیل، حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی در سطح استان تهران تا اطلاع ثانوی از سوی پلیس راهور اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه در جلسه امروز ، موضوع کار کردن در اتوبوس های درون شهری مطرح شد، گفت: خاموش کردن اتوبوس ها در پایانه ها از امروز به شرکت اتوبوسرانی تهران ابلاغ شد.
او یاداور شد: در فصل زمستان معمولا به دلیل سرمای هوا بخاری‌ها فعال هستند از این رو، اتوبوس‌ها معمولا حدود 15 دقیقه درجا کار می‌کنند، از اینرو تلاش می‌کنیم این زمان را هم کاهش دهیم.
افندی‌زاده با تاکید بر ضرورت انجام معاینه فنی خودروها و بخصوص معاینه فنی برتر در شهر تهران یادآور شد: آلودگی هوا یکی از مشکلات عمده شهرهای بزرگ است و شهرداری تهران هم در این رابطه تلاش خواهد کرد که مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا را عملی کند. همه باید متوجه باشیم که اگر شرایط ناسالم شود با توجه به شرایط کرونایی که وجود دارد، می‌تواند اثرات بسیار نامطلوبی بر سلامت مردم بگذارد.
به گفته افندی‌زاده؛ در حال حاضر کارگروهی در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تشکیل شده که هم بتواند مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران را که زیر نظر استاندار است، انجام دهد و هم با کمک سازمان محیط زیست اقدامات لازم را برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق