Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل غریب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به منظور دستیابی به اندوخته های تجربی مستند معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس با هدف ترغیب و تشویق آنان برای حضور در عرصه های پژوهشی تربیتی جهت ارتقای کیفیت خدمات تربیتی، مشاوره ای و پیشگیرانه به دانش آموزان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: تجارب برتر تدابیر، روش ها و ابتکاراتی است که از سوی همکاران آموزشی، پرورشی و اجرایی آموزشگاه ضمن فرآیند یاددهی - یادگیری برای ایجاد، تغییر و یا اصلاح رفتار در متربیان به کار گرفته شده، این تجارب دارای اطلاعاتی درباره نوع و هدف تجربه یاد شده و نتایج و پیشنهادهایی در جهت اجرای آن است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان افزود: مستندسازی و دستیابی به اندوخته های تجربی تمامی همکاران مدارس، مراکز پرورشی و ادارات، شناسایی ، معرفی و کاربست تجارب و ابتکارات تربیتی به مدارس کشور و نظام تعلیم و تربیت و ظرفیت سازی برای ارتقای کیفیت خدمات تربیتی و مشاوره ای بر اساس نظام معیار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان داشت: تدوین تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، فرهنگی و انتشار یافته های پژوهشی، ایجاد و توسعه فرصت های مناسب برای آینده پردازی و طراحی راهکارهای نوآورانه در زمینه امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره تجارت برتر تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تمامی همکاران شاغل در مدارس، مراکز پرورشی و ادارات داخل و خارج از کشور از مخاطبان این جشنواره هستند، افزود: مشخصات تجربه باید عنوان تجربه، چکیده، مقدمه، موضوع یا مسئله تجربه، اهمیت پرداخت به مسئله ، گزارش تجربه "روش کار"، اقدامات صورت گرفته "مداخلات"، بحث و نتیجه گیری "نتیجه و تاثیر تجربه با توجه به موضوع، نتیجه گیری محلی از تجربه، مطابقت به پیشینه"، پیشنهادها "در جهت پیشگیری از بروز مشکل یا اصلاح وضع موجود و دستیابی به عملکرد بهتر سازمانی"، منابع و ضمایم "ارایه مستندات لازم و مرتبط با تجربه" باشد.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: متن کامل تجربه "اثر" با یک قطعه عکس اسکن شده با فرمت jpg در قالب لوح فشرده به همراه نسخه پرینت شده آن باید برای شرکت در جشنواره ارسال شود ضمن اینکه تجربه ارسالی باید مربوط به سه سال اخیر بوده و به سایر جشنواره ها در حوزه آموزش و پرورش ارسال نشده باشد.

وی با بیان اینکه تجاربی که در سال های گذشته در جشنواره تجارب برتر شرکت داده شده نباید برای شرکت در نهمین جشنواره ارسال شود، اضافه کرد: تجربه ارسالی باید تربیتی، مشاوره ای و یا در حوزه مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی باشد، بدیع ، کاربردی و قابل اجرا در سایر مدارس و مراکز باشد.

غریب بیان داشت: موضوعات غیرمرتبط و عناوین تکراری پذیرفته نمی شود مگر اینکه با شیوه و رویکردی نوین و نوآورانه به آن پرداخته شده باشد ضمن اینکه تجربه نباید صرف انجام شرح وظایف مصوب اداری فرد باشد بلکه باید روشی بدیع و نوآورانه در تربیت بوده که منجر به کشف طریقی مناسب برای دستیابی به اهداف تربیت و یا رفع موانع و مشکلات شده باشد.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه جشنواره تجارت برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی مجازی برگزار می شود، اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثارشان را به اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ارسال کنند.

برچسب‌ها رشت مدارس گیلان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدارس گیلان دانش آموزان رشت مدارس گیلان دانش آموزان اخبار کنکور مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش برتر تربیتی تجارب برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی