Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در حاشیه تجلیل از خانواده شهدای سلامت تهران که صبح امروز در صحن علنی شورای شهر برگزار شد گفت: در شرایط سخت کرونا پرستاران در خط مقدم هستند.

وی ادامه داد: پرستاران همواره در معرض خطر هستند. وقتی بیماری مبتلا به آچ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آی. وی یا هپاتیت در بیمارستان بستری باشد، همه این افراد در معرض خطر قرار می‌گیرند.

خداکرمی تصریح کرد: تقاضا داریم سیاست‌گذاران هم توجه ویژه‌ای به سلامت مردم و هم کسانی که در حال ارائه خدمات سلامتی هستند داشته باشند.

وی افزود:  هرکدام از افراد تیم درمان مهارت و دانش فردی دارند و این دانش و مهارت مهم است، اما آن‌ها یک تیم هستند که عملکردشان موجب بهبود بیمار می‌شود.

وی افزود: پزشک، پرستار و.. همچون یک حلقه هستند و بد نیست سیاست گذاران و حکمرانان کشور، این شیوه کار تیمی را مورد توجه قرار دهند و بدانند در کشورداری هم باید پیشگیری، غربالگری، درمان و توانبخشی پس از درمان را در کشورداری لحاظ کنند و این طور نباشد یک نفر بدون تخصص در مسائل سیاسی، حقوقی و ... بخواهد کشور را مثل موش آزمایشگاهی در معرض آزمون و خطا قرار دهد.


خداکرمی تصریح کرد: دیگر طاقت آزمون و خطا نداریم و باید توجه ویژه‌ای به همه اعضای تیم درمان شود و مطالبات آن‌ها پاسخ داده شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حادثه کولاک در کوهستان تهران گفت: در حادثه جمعه ارتفاعات تهران دکتر فاطمی را که دندانپزشک، فعال اجتماعی، کوهنورد و از موسسین خبرگزاری ایسنا بود، از دست دادیم و هفته گذشته نیز دکتر بصیر، متخصص نوزادان را در راه مبارزه با کرونا از دست دادیم و طاقت غم دیگری نداریم و مسولان باید در مورد حفظ سلامتی مردم فکری کنند.

بیشتر بخوانید

تقاضای مهاجرت در بین پرستاران ۳ برابر شده است/ وجود ۵۰ هزار پرستار بیکار در کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر کرونا ایدز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات