Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای عالی حوزه‌های علمیه با پیشنهاد مدیر حوزه‌های علمیه مبنی بر انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری به عنوان معاون تبلیغ و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مدت دو سال، موافقت کرد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، متولد ۱۳۴۸ در شهر رفسنجان است و دارای سوابق مختلف علمی، حوزوی و اجرایی در حوزه‌های علمیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولیت‌هایی همچون سرپرست مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، مدیر گروه مجتمع عالی تبلیغ، قائم مقام معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه به مدت ۱۰ سال، مدیر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه به مدت ۶ سال، عضو اتاق فکر صدا و سیمای مرکز قم به مدت ۵ سال، مدیر رسانه‌های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه به مدت ۴ سال، مدیر برنامه ریزی و نظارت معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه به مدت سه سال، مسئول اتاق فکر معاونت تبلیغ حوزه به مدت دو سال، سردبیر مجله مبلّغان به مدت ۱۳ سال که منجر به چاپ و نشر ۱۵۰ شماره از ماهنامه شده است، عضو کمیته تبلیغ طرح و برنامه مدیریت حوزه‌های علمیه به مدت ۳ سال، نمایندگی طلاب و فضلای شهرستان‌های رفسنجان و انار و تألیف چندین جلد کتاب و مقاله و… از تلاش‌های وی در زمینه‌های مختلف بوده است.

کد خبر 5105853

منبع: مهر

کلیدواژه: قم حوزه علمیه مدیریت حوزه های علمیه کشور ویروس کرونا بارش برف قاسم سلیمانی شیراز گرگان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد 9 دی حوزه های علمیه به مدت معاونت تبلیغ حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد