Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، جشنواره سینمایی در کشور تونس برگزار شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. ماجرا از این قرار است که سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کارتاژ در حالی در تونس برگزار شد که تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد و مخاطبان زیادی به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند.

آمار تکان دهنده ۱۷ هزار مخاطب در شش روز برای جشنواره فیلم کارتاژ به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این استقبال گسترده در کنار موارد دیگر بسیار به چشم می‌آید. اینکه بدانیم در سینما غرب وجود ویروس کرونا کاری کرده که رکود چشمگیری بر گیشه‌ها وجود دارد شاید بزرگی و عظمت برگزاری این جشنواره را نمایان کند. در کنار این موارد باید تعطیلی یا برگزاری آنلاین جشنواره‌های سینمایی چون کن، ونیز و برلین را اضافه کرد.

جشنواره فیلم فجر هم در ایران البته در تقابل با کرونا قرار دارد و گفته شده در صورت بهبود وضعیت شاید اوضاع برای حضور تماشاگران در سینما آماده شود. این تصمیم البته به شرایط روز بستگی دارد. نباید فراموش کرد که جشنواره فیلم فجر با حضور تماشاگران و مخاطبان خود شور و شوق زیادی پیدا می‌کند. اما این عامل مهم گویا امسال در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1085301 برچسب‌ها جشنواره فیلم کارتاژ تونس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • جشنواره کن در کما
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است