Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا مهدی زاده درباره اهدای خون در استان تهران طی ۹ ماهه گذشته، گفت: مردم مهربان و نوعدوست پایتخت در بازه زمانی ۹ ماهه از اول فروردین تا ۳۰ آذر ۱۳۹۹، توانستند با ثبت ۲۱۹ هزار و ۵۰۳ واحد اهدای خون برای نجات جان بیماران، آمار قابل توجهی از عشق و ایثار را علیرغم محدودیت های رفت و آمد ناشی از شیوع ویروس کرونا به یادگار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آمار مراجعات مردم و میزان اهدای خون پایتخت نشینان در فصل های بهار، تابستان و پائیز ۱۳۹۹ گفت: اهداکنندگان خون در این بازه زمانی، مجموعه ای از مردان و زنان شریفی بودند که یا به صورت مستمر در مراکز اهدای خون حضور دارند، یا در سالهای قبل سابقه اهدای خون داشته اند و یا عزیزانی هستند که برای بار اول در صف داوطلبان اهدای خون حضور پیدا کردند و به فرآیند نجات جان بیماران کمک کردند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: از بین اهداکنندگان خون در پایتخت و در فاصله زمانی نوروز تا یلدای ۹۹، بالغ بر ۱۰۰ هزار و ۵۹۱ نفر از اهداکنندگان مستمر خون بودند و ۷۳ هزار و ۲۸۰ نفر نیز در دسته اهداکنندگان با سابقه حضور داشتند. همچنین ۴۴ هزار و ۵۱۷ نفر برای اولین بار به یاری بیماران نیازمند به خون آمدند که امیدواریم شاهد حضور مستمر این عزیزان باشیم که غالب آنها را جوانان تشکیل می دهند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با دعوت از بانوان برای مشارکت بیشتر در کار انسان دوستانه و نجات بخش جان بیماران، اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۴۱۵ بانوی وفادار، متعهد و نوعدوست در ۹ ماهی که از سال ۱۳۹۹ گذشته است در جمع اهداکنندگان خون بوده اند و تلاش راهبردی ما، آگاهی افزایی بانوان با کرامت برای حضور پرشورتر در مراکز اهدای خون هستیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، وی در پایان گفت: در کنار اهدای خون، چهار هزار و ۹۲۷ نفر نیز با اهدای پلاکت برای کمک به بیماران سرطانی و دو هزار و یک بهبودیافته کووید۱۹ نیز با اهدای پلاسما به یاری بیماران تازه مبتلا شده به کرونا آمدند که ‌واقعا از این مشارکت های خیرخواهانه و مسئولیت پذیرانه تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلاسمای خون کرونا ویروس استان تهران اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات