Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری هم به انتقاد از سازمان لیگ و برنامه ریزی هفته های آتی در لیگ بیستم پرداخت

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان به برنامه ریزی سازمان لیگ واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، سعید آذری در خصوص برنامه ‌ریزی سازمان لیگ برای هفته ‌های پیش‌ روی لیگ برتر و برنامه بازی ‌های تیم فولاد خوزستان،به میزان گفت:

واقعا نمی ‌دانم معیار سازمان لیگ چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این برنامه ‌ریزی ما سه 3 مسابقه خارج از خانه داریم. با این برنامه ‌ریزی ما گاهی باید 5 روز یک بار به میدان برویم، اما برای بازی با پرسپولیس 8 روز فاصله داریم. انجام 3 بازی خارج از خانه در زمستان عملا خلع سلاح کردن تیم‌ ها است.

آذری افزود:

چرا ما باید سه بازی در این فصل خارج از خانه داشته باشیم؟ ما جور بی‌ برنامگی فوتبال را می ‌کشیم. وقتی هم نامه می ‌زنیم یا اعتراضی می ‌کنیم یا محروم می ‌شویم یا می ‌گویند تشویش اذهان عمومی کردید؛ چرا باید اینطور باشد؟ مگر ما مسئول عقب افتادن لیگ هستیم. باز هم حق تیم فولاد تضییع می ‌شود. این چه وضعیتی است؟ من جواب کادرفنی و هواداران را چه بدهم؟ ما باید حداقل 25 بازیکن را برای این بازی ‌ها با خودمان ببریم، چه کسی هزینه ‌های تیم ما را تامین می‌ کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد:

تا الان فدراسیون فوتبال یک هزار تومانی هم به ما نداده است. 14 باشگاه لیگ برتری باید با 2 باشگاه هماهنگ شوند. یک دربی می ‌خواهند برگزار کنند کل لیگ را به ‌هم زدند. ما با رقبای اصلی بیرون از خانه بازی می ‌کنیم و از هر لحاظ به فولاد ضربه خورده است. این نشان می‌ دهد که کل لیگ باید با 2 تیم هماهنگ شوند. اگر اینطور است کل لیگ را تعطیل کنند و مسابقات بین دو تیم برگزار شود. زمانی که من در ذوب‌آهن بودم 3 روز یک بار بعد از لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان می ‌رفتیم، اما اکنون آنها باید شش روز یک بار بازی کنند. نمی ‌توان کل فوتبال را فدای دو تیم کرد.

 

همچنین بخوانید:

اظهارنظر سرمربی الدحیل درباره حضور رامین رضاییان و مهدی بن عطیه در لیست مازاد

پیکر سید مصطفی فاطمی تشییع شد / اهدای اعضا برای نجات زندگی دیگران

قائم ‌مقام نساجی: شرایط ما و پرسپولیس یکی است اما سازمان لیگ بین دو تیم فرق می گذارد

دربی های دی | ماه دربی های جنجالی؛ تقابل سرخابی ها با سابقه کتک کاری 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ سعید آذری کل لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «احتضار» شامل عکس‌های سعید فلاح‌فر از شهر تهران است که در یک دهه گذشته عکاسی کرده و واجد نگاهی جامعه‌شناختی است. عکس های کتاب با تمرکز بر موضوع هویت، از منظر معماری و شهرسازی نیز قابل توجه است و موقعیت انسان را در شهر نشان می‌دهد. 

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب با حضور؛ دکتر نوا توکلی‌مهر (معمار منظر و پژوهشگر شهری) عباس عرب‌زاده (عکاس و مدیر هنری کتاب) سید محمد طباطبایی ( ناشر) و سعید اسلام‌زاده ( روزنامه‌نگار و منتقد هنری) برگزار می‌شود.

کتاب «احتضار» در انتشارات «بط» منتشر شده و پس از مراسم رونمایی و جشن امضا در نمایشگاه کتاب هم عرضه خواهد شد. 

سعید فلاح‌فر (شاعر، عکاس و منتقد هنری) فارغ التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی، دکترای تاریخ هنر و درجه یک هنری در رشته عکاسی است و علاوه بر تالیفات تخصصی، نمایشگاه های متعددی از آثارش در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و... برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی