Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح تشکیل وزارت مدیریت بحران در نشست علنی امروز پارلمان اعلام وصول شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان موارد وصولی را اعلام کرد.

بر این اساس، سوال ملی جلال محمودزاده نماینده مهاباد و کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت از وزیر نفت درباره کمبود گاز مایع در سطح کشور، سوال ملی علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجد سلیمان و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر نفت در خصوص علت عدم ایمن‌سازی خطوط انتقال گاز ترش و خصوصی سازی صنعت راهبردی حفاری، سوال ملی علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجد سلیمان و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر نفت در خصوص ساماندهی امور مربوط به شرکت ملی گاز ایران، طرح ادغام سازمان‌های اورژانس، مدیریت بحران، هلال احمر و سازمان پدافند غیرعامل و تشکیل وزارت مدیریت بحران، طرح الزام مناطق آزاد تجاری – صنعتی به ایجاد تراز بازرگانی میان صادرات و واردات، طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، طرح اصلاح ماده ۴۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، طرح تاسیس سازمان نظام مدیریت کشور، طرح اصلاح مواد ۹ و ۱۵ قانون معادن، طرح اصلاح مواد ۲۸، ۲۹، ۳۱ و ۳۲ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان، طرح اصلاح ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها، طرح اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، طرح اصلاح موادی از قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین طرح تعیین مجازات برای عاملان صدور بخشنامه یا دستورات اداری مغایر قانون اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت مدیریت بحران نشست علنی مجلس مصوبات مجلس شورای اسلامی مدیریت بحران طرح اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

شورای امنیت سازمان ملل قرار است به درخواست الجزائر در خصوص کشف گور‌های دسته‌جمعی در روز سه شنبه تشمیل جلسه دهد.

الجزایر از دی ماه سال گذشته برای یک دوره ۲ ساله به عضویت غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل در آمده است.

واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد نیز خواستار تحقیقات مستقل بین المللی در مورد کشف اخیر گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شد.

پیش از این، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز، خواستار اجازه فوری به بازرسان بین‌المللی برای بازدید از گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شده بود.

به گفته سازمان امدادرسانی غزه تاکنون ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در مناطق مختلف غزه به خصوص در محوطه بیمارستان الناصر در خان یونس کشف شده است.

به گفته این سازمان، تعدادی از شهدا با دستان بسته به شهادت رسیده که نشان از اعدام میدانی آن‌ها دارد. همچنین شواهدی از زنده به گور کردن تعدادی از شهدا نیز به دست آمده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد