Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ازچابهار، بیست و نهمین جلسه کنترل پروژه برنامه‌های اجرایی پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز از مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به موضوع بررسی آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها اختصاص داشت.

در این جلسه ضمن تأکید بر کنترل دقیق گردش کالا در کشور و شفاف‌سازی در این حوزه بیستم دیماه پایان مهلت ثبت مشخصات انبارهای تحت مالکیت صاحبان واحدهای صنفی، صنعتی و تجاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از طریق سامانه جامع انبارهای مناطق به نشانی اینترنتی wms.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

freezones.ir  تعیین شد.

با توجه به گذشت بیش از ۴ ماه از زمان راه‌اندازی سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صدور ابلاغیه‌های متعدد در این خصوص؛ بنا به تصمیم اعضای جلسه پس از پایان مهلت مذکور، فعالیت واحدهایی که از ثبت اطلاعات در سامانه یاد شده خودداری کنند با محدودیت‌هایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مواجه خواهد شد.

همچنین در اجرای ماده ۲۴ آیین‌نامه اجرایی مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر ارسال اطلاعات انبارهای موجود در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا؛ مقرر شد ساز و کار فنی و نحوه تبادل و دریافت اطلاعات، رسید و حواله‌های صادره از سامانه انبارهای ویؤه مناطق با محوریت ستاد تعیین و عملیاتی شود.

بررسی آخرین وضعیت اجرای سهمیه واردات کالای همراه مسافر، موانع ثبت سفارش و رفع تعهدات ارزی و نیز اجرای طرح یکسان‌سازی فرآیندهای گمرکی در مبادی ورودی با استقرار و بهره برداری از سامانه جامع امور گمرکی در این مناطق از دیگر محورهای بحث و تصمیم‌گیری در این جلسه بود.

جلسه کنترل پروژه برنامه‌های اجرایی پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز از مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با حضور مشاورین و مدیران ارشد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک ایران به ریاست زارعی، مدیرکل امور اقتصادی و بهبود فرآیندهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل ستاد برگزار شد.

46

کد خبر 1470265

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد قاچاق کالا و ارز مناطق آزاد و ویژه مناطق آزاد تجاری ویژه اقتصادی سامانه جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان

منابع خبری افغانستان از سفر یک هیئت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به ولایت هرات خبر دادند.

این هیأت به ریاست رئیس اتحادیه تجار و تولیدکنندگان ترکمنستان امروز وارد هرات شده‌اند.

هدف از این سفر بررسی شرایط افزایش تجارت میان دو کشور می‌باشد.

قربانقلی بردی محمدوف، رهبر ملی ترکمنستان گفته بود به انتقال گاز و برق به این افغانستان توجه ویژه دارد و برای امتداد خط آهن نیز تلاش خواهد کرد و در بخش‌های مختلف تجارت با افغانستان تسهیلات ایجاد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد