Web Analytics Made Easy - Statcounter

رخصی، گفت: پویش ایران مهربان با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای نیمه دوم سال جاری اجرا شده است.

 محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تاکنون با حمایت استاندار کرمانشاه؛ کارکنان دستگاه ها و ادارات اجرایی، فرمانداری ها، بانک ها، بیمه ها و شرکت های معتبر خصوصی به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۵ هزار نفر حامی جدید اعلام آمادگی کرده اند، خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع این پویش تاکنون پنج هزار و ۲۴۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه  اعلام آمادگی کرده اند وحداقل کمک هر حامی به فرزندان معنوی خود در این پویش ۲۰ هزار تومان است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه افزود: امیدواریم با مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و سازمان ها بیش از ۳۷ هزار حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تا پایان امسال جذب شوند.

 

رخصی تصریح کرد: هم اکنون هر یک از ایتام کرمانشاهی حداقل از حمایت چهار پدر معنوی بهره مند هستند، و سرانه کمک ماهانه حامیان نیک اندیش به هر یک از فرزندان معنوی تحت حمایت ۳۵۰ هزار تومان است.

 

وی  در پایان گفت: خیرین و حامیان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی  ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳  تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه های مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ایران مهربان است.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش ایران مهربان پدران معنوی حامیان طرح اکرام و محسنین کمیته امداد امام خمینی ره پویش ایران مهربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش کاشی حرم در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان تلاش ستاد برای توسعه عتبات عالیات  را امری خدا پسندانه دانست و گفت: مردم  استان لرستان با کمکهای نقدی و غیر نقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم های مطهر دارند. 
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت:مردم ولایی لرستان بیش از چهار میلیارد تومان برای توسعه و بازسای حرم های مطهر کمک کرده اند .
ستاد بازسازی عتبات عالیات برای جلب مشارکت‌های  همه ی ارادتمندان  و عاشقان اهل بیت(ع) طرحی را به نام «کاشی حرم» در دست اجرا دارد که در این طرح هر فرد علاقه‌مند هزینه ساخت و نصب یک کارشی از صحن عقیله بنی هاشم که در جوار حرم امام حسین(ع) ساخته می‌شود را پرداخت می‌کند.
اگر دوست دارید نام شما هم جزو خادمان و مشارکت‌کنندگان در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم قرار گیرد می‌توانید هزینه یک کاشی از این حرم را به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و جزو واقفان حرم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت