Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک از انتخاب شعار اصلی کاروان ایران در المپیک توکیو طی روزهای آینده خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چند وقت پیش کمیته ملی المپیک طی فراخوانی از علاقه‌مندان ورزش درخواست کرد تا شعار پیشنهادی خود را برای کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو به دست کمیته ملی المپیک برسانند.

همچنین از طراحان لباس درخواست شد طرح نهایی لباس را به کمیته ملی المپیک برسانند و حالا این کمیته برای انتخاب طرح اصلی لباس و شعار کاروان ایران در المپیک توکیو در جلسه ستاد عالی ورزش به جمع بندی نهایی می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره روند انتخاب طرح لباس و شعار کاروان ایران بیان کرد: از گروهی از طراحان دعوت کردیم تا طی ۴ مرحله طرح‌های خود را از لباس به دست ما برسانند و در ادامه طی ۴ مرحله انتخاب صورت گرفت و در مرحله انتهایی برای انتخاب طرح لباس کاروان ایران در المپیک هستیم.

او ادامه داد:برای انتخاب شعار کاروان ایران در المپیک هم فراخوان دادیم و اکثر علاقه‌مندان روی ۲ شعار " ستارگان ایران" و " ستارگان ایران زمین" توافق داشتند و حالا برای انتخاب شعار نهایی در جلسه آتی ستاد عالی ورزش رایزنی خواهیم کرد و بین این ۲ شعار، یکی را انتخاب می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیک 2020 کمیته ملی المپیک رضا صالحی امیری کاروان ایران در المپیک ایران در المپیک توکیو شعار کاروان ایران کمیته ملی المپیک برای انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره «شورت شورتز» ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره «شورت شورتز» از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیرداستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهد بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره «شورت شورتز» از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096361 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • ابتکار ناسا به المپیک پاریس می‌رود!
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟