Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی اخلاص و دشمن شناسی را از ویژگی بارز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و تاکید کرد: پیروی از منویات رهبری ملاک عمل ما است.

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در همایش دو سالانه سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه شهدای نیروی انتظامی و آرزوی طول عمر توام با سلامتی برای مقام معظم رهبری و گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی اظهارکرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد و خاطره این شهید والامقام و مجاهد خستگی ناپذیر را گرامی می داریم.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در وصف ویژگی های  شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" اظهارکرد: رمز موفقیت "حاج قاسم" ولایت مداری و تبعیت محض از رهبری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی بود. همه پیرو مکتب جهانی سپهبد شهید  "حاج قاسم سلیمانی "  و ادامه دهنده راه ایشان هستیم.

اشتری با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریتی و جغرافیایی نیروی انتظامی گفت: "امنیت" و "سلامت" از برترین نعمت هاست. تامین و توسعه نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و بر ایفای این نقش، فرصت و توفیق خدمتگزاری خداوند متعال را شاکریم البته با شیوع ویروس منحوس کرونا ناجا علاوه بر ایفای نقش ذاتی و قانونی خود، در حوزه صیانت از سلامت مردم و جامعه، اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ... دوشادوش وزارت بهداشت و سایر متولیان امر ایستاده و تا ریشه کن شدن این ویروس در خدمت مردم و جامعه است.  

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نتیجه چند ارزیابی و نظر سنجی برون سازمانی درباره عملکرد برخی سازمان ها و میزان اعتماد مردمی اظهارکرد: بر مبنای این نظر سنجی برون سازمانی، میزان اعتماد و رضایتمندی مردمی از عملکرد پلیس ارتقا یافته است. مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و پلیس را ملجاء و پناهگاه خود می دانند و بالاترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است.

اشتری با بیان اینکه پیروی از منویات مقام معظم رهبری را اصل اساسی می دانیم، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در مسیر رشد و تعالی است  و قطعا حرکت در مسیر تدابیر رهبری ملاک عمل ماست و اظهار رضایت مندی معظم له را مدال افتخاری بر سینه می دانیم و برای کسب رضایت ایشان همه تلاش و همت خود را به کار می بریم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ما است، اظهارکرد: جان بر کفان و سبز پوشان ناجا برای حفظ و صیانت از جان، مال و ناموس مردم تا پای جان ایستاده اند. در مقابل هر فرد یا گروهی که بخواهد امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند و بر آسایش  مردم خدشه ای وارد کند، با اقتدار ظاهر می شویم  و اعمال قانون می کنیم، در عین حال " یار مهربان گونه " مردم هستیم.

اشتری در ادامه با اشاره به نقش موثر سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ارتقای بنیه معنوی سازمان گفت: علما و روحانیان همواره مورد اعتماد و امین مردم بوده و هستند. معتقدم روحانیان وعلما در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در ارتقای فضای معنوی، دینی و انقلابی سازمان نقش موثری را ایفا می کنند باید با توسعه فضای دینی و انقلابی در نیروی انتظامی، مسیر تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی را شتاب دهیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مطلوب و موثر روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطر نشان کرد: همواره پذیرای نظرات و پیشنهادات همکارانم  در بخش های مختلف نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف سازمانی هستم و معتقدم نظرات و پیشنهادات  روحانیون گرانقدر نیز در بهبود  اجرای بهتر ماموریت ها کارساز و موثر است.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده نیروی انتظامی در پایان از همکاری مردم با پلیس در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه توجه به محدودیت های اعمالی تقدیر کرد و گفت: تعامل و همکاری مطلوب مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی مایه مباهات است. قدردان چنین مردم فهیم و همراهی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده ناجا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حاج قاسم سلیمانی نیروی انتظامی سپهبد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است