Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر یعقوب شیویاری روز یکشنبه در مراسم تجلیل از پزشکان خانواده روستایی و شهری که همزمان با سراسر کشور به طور ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: نقش پزشک خانواده و نظام ارجاع در نظام سلامت بسیار مهم است و این برنامه  محصول مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بیمه سلامت است که با قوت باید ادامه و توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعاملات بین بخشی می تواند در پیشبرد کارها و اهداف ترسیم شده بسیار موثر باشد و در تلاش هستیم این مهم در استان به نحو مطلوبی جریان داشته باشد و بصورت عینی عملیاتی شود.

این مسوول ادامه داد: همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در پیشبرد برنامه های این بخش بسیار تاثیرگذار است و در این میان عموم مردم استحقاق دریافت بهترین نوع خدمات را دارند و این مهم باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: حرفه پزشکی مشقت ها و سختی هایی دارد اما خدمات رسانی به همنوع بسیار لذت بخش است و در این میان پزشکان فداکاری در مناطق مختلف دورافتاده و محروم کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

شیویاری افزود: طبق برنامه ریزی ها تلاش می شود در این استان بهترین خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان و به ویژه روستاییان ارائه شود که با بهبود و یا تامین زیرساخت های لازم این مهم سرانجام خوبی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تلاش کارکنان بیمه سلامت نیز می تواند این اداره کل را در سطح کشور سرآمد کند و در این میان اداره کل بیمه سلامت در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان برای خدمت رسانی بهینه به گروه‌های هدف از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان نیز ادامه داد: همکاران در این اداره کل، در بسیاری مواقع و با خدمات بیمه ای در سطح روستاها کمک حال بودند و در مجموع با این اقدامات انجام گرفته توانسته ایم در این بخش به یک آرامش نسبی برسیم.

دکتر محمود حریری افزود: همین همکاری و هماهنگی بین بخشی موجب شده فعالیت ها و خدمات مورد نیاز در مناطق روستایی زنجان با آرامش نسبی ادامه یابد که حاصل این مهم جذب و نگهداشت تیم سلامت بوده است.

برچسب‌ها نظام ارجاع الکترونیک پزشک خانواده بیمه سلامت زنجان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام ارجاع الکترونیک پزشک خانواده بیمه سلامت زنجان بهداشت و سلامت نظام ارجاع الکترونیک پزشک خانواده بیمه سلامت زنجان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پیام خود عنوان کرد: روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقا کرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.

کد خبر 6096897 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است