Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان آبان، ۳۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۵۷ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۳۱ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۱۰۵ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۱۱ میلیون و ۷۱ هزار و ۶۷ تن، «چادرملو» ۷ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۹۳۸ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۲ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۳۳ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۴۷۳ تن، «گهر زمین» ۳ میلیون و ۹ هزار و ۷۲۸ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۰۸ تن، «صبا نور» ۹۹۲ هزار و ۲۸۸ تن، سناباد یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۱۴۲ تن، «جلال آباد» ۲۷۶ هزار و ۵۳۰ تن و سنگان ۴۳ هزار و ۱۵۰ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، ۳ شرکت بزرگ معدنی طی ۸ ماهه سال ۹۹ حدود ۸۳۸ هزار و ۷۰۸ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این رقم نسبت به تولید مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۸۲ تن)، ۴۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت‌های فلات مرکزی «۳۸۲ هزار و ۴۱۸ تن»، چادرملو «۳۱۳ هزار و ۱۰۰ تن» و سنگ آهن مرکزی «۱۴۳ هزار و ۱۹۰ تن»، تولید کردند.

کد خبر 5105834

منبع: مهر

کلیدواژه: سنگ آهن کنسانتره وزارت صنعت معدن و تجارت لایحه بودجه ۱۴۰۰ ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد چین بازار سهام بورس تهران نهاده های دامی قیمت یورو بانک مرکزی اقتصاد انگلستان مصرف گاز تولید کردند سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد

به گزارش خبرآنلاین موسویان نوشت:

بعد از ۲ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900006

دیگر خبرها

  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر