Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@00:52:02 GMT

کلوپ پنالتی‌زن اول لیورپول را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۴۱۲۴

کلوپ پنالتی‌زن اول لیورپول را معرفی کرد

یورگن کلوپ با حمایت از جیز میلنر ستاره باسابقه لیورپول تایید کرد که میلنر پنالتی‌زن اول این تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ به حمایت از ستاره باسابقه و پیشکسوت تیم فوتبال لیورپول جیمز میلنر تایید کرد که میلنر پنالتی زن اول قرمزها است. کلوپ همچنین گفت که میلنر می تواند پنالتی را به بازیکن دیگری تحویل دهد و تصمیم گیری در این باره به عهده او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ همچنین اعلام کرد که بعد از میلنر، محمد صلاح پنالتی‌زن دوم لیورپول است.

 

میلنر ۳۴ساله تا کنون از روی نقطه پنالتی ۱۹ گل برای لیورپول زده و تنها دو بار پنالتی های خود را از دست داده است. او آخرین بار سال گذشته در روز کریسمس در جریان پیروزی ۴-۰ لیورپول بر لستر پشت ضربه پنالتی ایستاد و یکی از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

یورگن کلوپ در صحبتهای خود ضمن حمایت از ستاره پا به سن گذاشته تیمش گفت:

” جیمز میلنر پنالتی‌زن شماره یک ما است. اما اگر جیمز در زمین نباشد پنالتی‌زن ما صلاح خواهد بود. اما وقتی میلنر در زمین باشد تصمیم به عهده او است و خودش باید تصمیم بگیرد که خودش بزند یا به کس دیگری بسپارد. گاهی اوقات شما احساس می کنید کاملا آماده نیستید. یا مثلا یک بازیکن تیم در همان بازی دو گل زده و شما می خواهید کمکش کنید یک گل دیگر بزند. این مدتها است برنامه تیمی ما بوده و ما مدتها است دیگر درباره اش حرف نزده ایم”.

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:

” اخیرا وقتهایی که ما صاحب پنالتی شدیم بیشتر وقتها میلنر در زمین نبوده ولی حداقل یک بار را یادم هست که میلنر در زمین بود و پنالتی را به صلاح سپرد. برای من مهم تنها این است که توپ به تور بچسبد اما اینکه کدام بازیکن تیمم توپ را گل کند برایم اهمیتی ندارد”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول جیمز میلنر محمد صلاح جیمز میلنر لیورپول محمد صلاح یورگن کلوپ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی کریستیانو رونالدو پنالتی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی