Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از صعودسرعتی قلل شاخص خط الراس میانی کوه هِماگ در برنامه ای تمرینی و سرعتی با شیب 60 درجه توسط تیم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با اشاره به لزوم حفظ آمادگی و تمرین های مستمر اعضای تیم کوهنوردی گفت: در این صعود تمرینی، قلل مرتفع و شاخص کوهستان هماگ از جبهه شمالی و مسیری متفاوت پیمایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  پیمایش مذکور روز جمعه پنجم دی ماه توسط اعضای تیم چهار نفره کوهنوردی این هیات شامل؛ آقایان حامد شیروانی، سرپرست، سید حسین کاظمی، مسوول فنی و مسعود زارعی به همراه خانم صدیقه سنگرزاده صورت گرفت.

به گفته حقگویان، صعود به قلل مرتفع کوهستان هماگ از روستای توتنگ راس ۸ صبح آغاز شده‌ و راس ۲۱ در همین منطقه به پایان رسیده است.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: کوهستان هِماگ در فاصله ۶۰ کیلومتری شمال بندرعباس، بلندترین ارتفاعات استان هرمزگان را به خود اختصاص داده که قله تَشگِر با ارتفاع سه هزار و 267 متر، بلندترین قله این کوهستان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مومنی منطقه آزاد قشم صعود سرعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست