Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:34:22 GMT

دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۴۲۱۲

دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در تویسرکان

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی در تویسرکان اظهار کرد: در پی شکایت چند تن مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از آنان در شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اطلاعاتی که مالباختگان از روش کلاهبرداری این شیادان در اختیار آنان قرار دادند و با بکارگیری شگردهای پلیسی، ۲ نفر را که به روش فیشینگ اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می کردند را شناسایی و دستگیر کردند و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مالباخنگان تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد، کلاهبرداران با این شیوه و شگرد که فرد مالباخته برنده جایزه شده وی را به پای خودپرداز کشانده و با شگردهای خاص مبالغ داخل کارت آنان را خالی می کردند و چند مورد هم کلاهبرداری از طریق خرید اینترنتی بوده است.

وی افزود: شیوه دیگر کلاهبردارن این بوده که با قیافه و ظاهری موجه در کنار عابر بانک ها به کمین نشسته و وقتی فرد سالخورده ای قصد گرفتن پول از خودپرداز را داشته با چاپلوسی کارت را از وی گرفته و مبلغ مورد نظر شخص سالخورده را از خودپرداز اخذ و به جای دادن کارت به آن شخص، کارت دیگری را به وی تحویل داده و با داشتن رمز کارت مربوطه، کل مبلغ کارت را خالی می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان با اشاره به این که این افراد ۱۰ مورد کلاهبرداری انجام داده اند، با هشدار به شهروندان در استفاده از خوپرداز و عدم اطمینان به هیچ غریبه ای، خاطر نشان کرد: پلیس با این هنجار شکنان و شیادان مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری همدان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان کلاهبرداری اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 کلاهبردارها هر روز روش‌های تازه‌ای برای بریدن گوش مردم به کار می‌گیرند و اینترنت و تلفن هوشمند این اوضاع را پیچیده تر کرده است. با شماری از کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید که اگرچه ابزارهایش سایبری است اما بر روی دوگانه ترس و طعم استوار است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد