Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیکبخت‌ ستاره سابق استقلال مدعی است که بازیکنان جوان باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند تا به خواسته خود در فوتبال دست یابند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا نیکبخت واحدی که علیرغم کیفیت بالای فنی و حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در نهایت با توجه به حواشی سریالی و متوالی که داشت نتوانست به آنچه که تصور می‌شد در فوتبال دست یابد، این روزها به عنوان مربی کار خود را در لیگ دسته اول دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا نیکبخت واحدی که این روزها در چوکای تالش و در کادرفنی این تیم حضور دارد، درباره شرایط این تیم گفت:

بازی خوبی مقابل هوادار به نمایش گذاشتیم و در نهایت با توجه به تجربه بالای حریف نتیجه را واگذار کردیم. با این حال کیفیت فنی تیم ما به شکلی بود که نسبت به آینده می‌توان کاملا امیدوار بود. این هفته بازی سختی مقابل مس کرمان خواهیم داشت اما باید با روحیه بالا و تلاش بیشتر به دنبال کسب نتیجه باشیم.

 

وی ادامه داد:

از علی لطیفی تشکر می کنم با این همه پیشنهادی که داشتند چوکا را انتخاب کردند و مربیانی موفق می شوند که خودشان را داخل چالش قرار بدهند و من خوشحالم که من را هم داخل این چالش کنارشان پذیرفتند. چوکا خیلی حرف برای گفتن دارد. حتی پیشنهاد سرمربیگری در لیگ یک و دسته دو داشته ام و سعی کردم در کنار آقای لطیفی تجربه کسب کنم. تجربه شیرینی است که سه علی کنار هم کار می کنند و تلاش خواهیم کرد تا در هفته‌های آتی انتظارات هواداران چوکا را بیشتر برآورده کنیم.

 

علیرضا نیکبخت واحدی که در دوران فوتبالی بیشتر با حواشی‌اش شناخته می‌شد، درباره شرایط این روزها به عنوان مربی توصیه جالبی به بازیکنان جوان دارد و می‌گوید:

اگر شرایط حضور در فوتبال اروپا را دارید، صددرصد این ریسک را انجام دهید. من خدای حاشیه بودم ولی از ماشین‌بازی و رفیق‌بازی به نتیجه‌ای نرسیدم. دومین توصیه ازدواج است که می‌توانست به فوتبالم کمک کند اما تازه به آن پی بردم و ۲ سال است متأهل شدم. فضای خوبی برای پیشرفت بازیکنان جوان وجود دارد و مسلما حاشیه مانع بزرگی برای آنها خواهد بود.

 

او در خصوص شرایط استقلال نیز گفت:

استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و نمی‌شود خرده گرفت. در جمع مدعیان حاضر است و این در حالیست که بازی عقب افتاده هم دارد. تیمی که الان صدر جدول هست نباید زیاد به آن خرده گرفت و این مشکلات حل خصوصا درباره نحوه بازی تیم حل می شود. باید از فرصت موجود برای ارتقای تاکتیکی و توان فنی و بدنی بازیکنان سود برد و امیدوارم کادرفنی به این نتیجه برسد.

 

علیرضا نیکبخت واحدی با اشاره به زمان حضورش در این تیم گفت:

استقلال خانه من است و ۸ سال در این تیم زحمت کشیدم. از همان اول هر کسی مربی آن بوده حمایتش کرده‌ام تا امروز که محمود فکری سرمربی آن است. من آرامش این تیم را می خواهم. ما هم چشمداشتی به نیمکت باشگاه استقلال نداریم و دوست داریم این باشگاه موفق باشد. برای من الان زود است در باشگاه کار کردن و ترجیح می‌دهم در کنار دیگران تجربه کسب کنم. فکر می‌کنم کسانی که از پایه و دسته‌های پایین تر شروع کردند ماندگارتر بودند تا کسانی از همان ابتدا از تیم های بزرگ شروع می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران علیرضا نیکبخت واحدی لیگ برتر علیرضا نیکبخت واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، هوادار خاص استقلال که در یک حادثه برق‌گرفتی دست‌هایش قطع شده بود پس از حضور در ورزشگاه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و پس از آن در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و مورد استقبال بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال قرار گرفت.

رسول ملایی اهل اصفهان است و برای دیدن بازی استقلال ساعت‌ها را طی کرده بود تا به ورزشگاه آزادی بیاید و بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کند، وقتی از او پرسیدیم که این همه راه آمدی تا فقط بازی را نگاه کنی گفت: احساس کردم تیم تحت فشار هست و دوست داشتم که در این شرایط کمک کنم. خیلی تیم ما را اذیت می‌کنند و استقلال جز هوادارانش کسی را کنار خودش ندارد.

رسول ملایی در ابتدا درباه شرایط خودش گفت: هشت سال پیش دچار برق‌گرفتگی شدم و پس از آن جفت دست‌هایم را قطع کردند. رفتم هیئت پرچم بزنم برای شهادت حضرت زهرا در ایام فاطمیه که دچار برق‌گرفتگی شدم.

دوران خدمت خود را در تهران می‌گذراندم و آن زمان اکثر مسابقات را به ورزشگاه می‌آمدم؛ اما وقتی دچار سانحه شدم، بعد از آن دیگر خیلی فرصت حضور در استادیوم را پیدا نکردم. اما امسال احساس کردم که تیم نیاز به حمایت دارد و خودم را به ورزشگاه رساندم. دوست دارم همه هواداران استقلال بدانند که این روزها فقط باید تیم را حمایت کنند تا در بازی‌های باقی‌مانده نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

او ادامه داد: سال‌های گذشته هر زمان که استقلال در آستانه قهرمانی قرار می‌گرفت، برایش حاشیه درست می‌کردند و از صدر جدول دورش می‌کردند. دربی فینال حذفی و اخراج ساپینتو هنوز هم برایم باورپذیر نیست. چی شد که ساپینتو اخراج شد؟ این اتفاقات امسال هم در حال تکرار شدن است و می‌خواهند استقلال را از صدر دور کنند.

ملایی درباره حضور در تمرین گفت: خیلی خوب بود و لذت بردم. با جواد نکونام، آرمین سهرابیان و حسین حسینی صحبت کردم. بقیه بازیکنان هم به سمتم آمدند و حالم را پرسیدند. جواد نکونام از شرایطم پرسید که از کجا برای دیدن بازی استقلال آمدم و وقتی فهمید که از اصفهان آمدم، تشکر کرد و به من گفت که دعا کن تا تیم قهرمان شود. من به آن‌ها گفتم امیدوارم که قهرمان شوید و آن‌ها هم گفتند تلاش می‌کنند تا من و هواداران استقلال را خوشحال کنند.

رسول ملایی درباره شرایط سختی که می‌گذراند، گفت: شرایط مالی خوبی ندارم و مسافرکشی می‌کنم تا بتوانم خرج خانواده و کرایه خانه را بدهم. زندگی سخت می‌گذرد. هر کسی دوست دارد در رفاه و آسایش باشد؛ اما هدف من دیده‌شدن یا مشهور شدن نبود. هدفم فقط حمایت از استقلال بود.

او در واکنش به این‌که حمایتی شده است یا خیر گفت: از طرف باشگاه اقدامی نشد؛ اما چند نفر تماس گرفتند که نمی‌توانم درباره آن خیلی توضیح دهم. توصیه شده که صحبتی نکنم و اگر اجازه بدهید من هم در این مورد توضیحی ندهم.

او در انتهای صحبت‌های خود گفت: زمان بازی‌های استقلال همسرم و فرزندم بازی را تماشا می‌کنند و دعا می‌کنند استقلال برنده شود. هر زمان که استقلال بازی را می‌بازد، تا 3.4 روز حالم گرفته است و ناراحت است و آن‌ها تمام بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنند و دوست دارند که من خوشحال باشم. هربار که استقلال برنده می‌شود، من تا چند روز خوشحال هستم و روزهایم به خوبی می‌گذرد.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند