Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:05:17 GMT

طرح زراعت چوب در قزوین اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۴۴۴۸

طرح زراعت چوب در قزوین اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، فاطمه خمسه روز یکشنبه در نشست شورای سیاست گذاری زراعت چوب افزود: برنامه ریزی شده تا آب این طرح از محل پساب شهرک های صنعتی استان که می توانند در اختیار اراضی ملی قرار بگیرند، تامین شود.

این مسوول با اشاره به مشارکت و همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در عملیاتی کردن این طرح، گفت: اجرای این طرح با هدف تنفس بخشی به جنگل های شمال و استان و تامین چوب مورد نیاز صنایع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اجرای این طرح همچنین به کاهش قاچاق چوب در استان کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در اجرای این طرح باید از گونه و نهال های بازارپسند و دارای صرفه اقتصادی مورد نیاز صنایع استفاده شود.

خمسه با بیان اینکه صیانت از اراضی جنگلی ضرورت دارد و از سویی باید نیازهای صنعت و تولید به چوب را نیز تامین کرد، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و تشویق سرمایه گذاران در خصوص زراعت چوب می توان زمینه مناسب تری برای حفاظت از جنگل ها فراهم کرد.

برچسب‌ها جنگل کشاورزی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگل کشاورزی استان قزوین جنگل کشاورزی استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین