Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - چندین هزار کارت هواداری پرسپولیس از ابتدای آبان ماه تا پایان آذرماه جاری از سوی بانک گردشگری برای هواداران تیم پرسپولیس صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با استقبال خوب هواداران پرسپولیس از کارت هواداری، انتظار می رود تعداد کارت های هواداری بیش از پیش افزایش یابد.


بانک گردشگری، حامی اصلی پرسپولیس است و بنابر امضای دومین قرارداد بانک گردشگری با باشگاه پرسپولیس در سال جاری، اسپانسری این بانک تا پایان فصل لیگ برتر فوتبال کشور(سال ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این قرارداد، بانک گردشگری در فصل های آتی تا سال ۱۴۰۱ درتمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و … به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب و مقرر شد نام و نشان بانک گردشگری بر روی پیراهن پرسپولیس نقش آفرینی کند. 

همچنین طبق قرارداد یاد شده، توافق شد در راستای افزایش آمار مشتریان بانک گردشگری، این بانک با همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه پرداز نسبت به صدور کارت هواداری با ایجاد مزایا و خدمات مالی مناسب برای هواداران باشگاه پرسپولیس اقدام کند. 

این گزارش حاکیست: صدور کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح “همراه”، “حامی” و “دوآتیشه” ادامه دارد که امیدواریم هواداران پرسپولیس با استقبال هر چه بیشتر خود، حمایت چشمگیری از باشگاه بزرگ پرسپولیس را رقم بزنند.

بانک گردشگری ضمن قدردانی از موفقیت تیم پرسپولیس در جام قهرمانان باشگاه های آسیا و کسب نایب قهرمانی، آرزوی توفیق روزافزون برای همه مدیران، بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس دارد.

بانک گردشگری که به عنوان یک بانک خصوصی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند، همواره حمایت از بخش ورزش کشور را در برنامه ریزی ها لحاظ کرده است.

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بانک گردشگری کارت هواداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!