Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود عزیزی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس کردستان اظهار داشت:‌ سخت افزار یکی از الزامات توسعه هر ورزشی است بنابراین اگر زمین و سخت افزار نباشد امکان توسعه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: فدراسیون منتظر ساخت زمین جدید نخواهد شد، توپ و راکد به صورت رایگان در اختیار هیات قرار می‌گیرد البته انتظار داریم زمین‌های تنیس با ترک تشریفات در اختیار هیات بماند و آن را به بخش خصوصی و ماده ۲۸ واگذار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با اشاره به اینکه تنیس یک هنر است که اخلاق و هوش هم در آن نقش دارد یادآور شد: ارتباط با آموزش و پرورش نقش مهمی در استعدادیابی و همگانی شدن این رشته ورزشی دارد.

رییس فدراسیون تنیس گفت: یکی دیگر از معیارها حضور در جلسات مختص مربیان و داوران است که تمدید کارت‌های رسمی آنها هم منوط به شرکت در این جلسات است که استان کردستان هیچک در آخرین جلسه شرکت نکرده است.

وی یادآور شد: در مسابقات رده‌های سنی هم تمام استان‌ها حضور دارشتند اما از کردستان یک نفر هم شرکت نکرده بود که امیدواریم در مسابقات آینده شاهد حضور نماینده‌ای از این استان باشیم.

عزیزی با بیان اینکه هیات تنیس کردستان یک سال و نه ماه با سرپرست اداره می‌شد افزود: با انتخابت رییس هیات جدید در کشور اکنون پنج رییس هیات بانو داریم.

به گزارش ایرنا، سمیرا ضمیران با کسب تمامی ١۴ رای اعضای مجمع هیات، به عنوان رییس هیات تنیس استان کردستان انتخاب شد.

برچسب‌ها کردستان تنیس فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تنیس فدراسیون تنیس کردستان تنیس فدراسیون تنیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم