Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@15:26:38 GMT

آیلتس اصفهان - کدام آموزشگاه؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۴۶۸۵

آیلتس اصفهان - کدام آموزشگاه؟

یادگیری زبان اگر در یک بستر مناسب و به کمک یک آموزشگاه معتبر انجام شود، می‌تواند نتیجه درخشانی را به دنبال داشته باشد. یک مجموعه معتبر آیلتس اصفهان با ارائه کلاس‌های آیلتس در اصفهان به صورت فشرده، میزان آمادگی زبان آموزان را در کم ترین زمان ممکن افزایش می دهد. در زمینه‌های آموزشی پیدا کردن بهترین آموزشگاه می‌تواند برای افراد بسیار مهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان به افراد کمک می کند تا بتوانند به صورت حضوری و آنلاین آمادگی خود را در این آزمون افزایش دهند.

این آزمون توسط دانشگاه‌ کمبریج انگلستان، مرکز آیلتس استرالیا و بریتیش کنسول برگزار می‌شود که بسیار معتبر و قابل استناد است. سیستم نمره دهی در آزمون ایلتس بین ۰ تا ۹ است. در آزمون آیلتس چیزی به عنوان نمره قبولی وجود ندارد. به طور کلی، نمره ۵ معمولا کمترین نمره قابل قبول، نمره ۶ خوب و نمره های ۷ و بالاتر عالی محسوب می شوند. با ما در این مقاله به خبرگزاری خبرآنلاین همراه باشید تا به آیلتس اصفهان و انتخاب بهترین مرکز آیلتس اصفهان بپردازیم.

بخشهای آزمون آیلتس

آزمون آیلتس شامل چهار بخش از جمله شنیداری، خواندن، نوشتاری و مکالمه می باشد.

بخش شنیداری آزمون آیلتس

شامل ۴۰ سوال در چهار قسمت مختلف که در حدود ۳۰ دقیقه پایان می پذیرد. انواع سوال از جمله پر کردن جاهای خالی، چند گزینه ای، پر کردن نمودارو ... در این بخش وجود دارند. همچنین این تنها مهارت در آیلتس است که به شما ۱۰ دقیقه اضافه برای وارد کردن جواب سوال ها در پاسخنامه داده می شود.

جهت بهبود بخشیدن به مهارت شنیداری در آزمون آیلتس، بهره گیری از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان شما را به مفاهیم و مهارت های لازم در این بخش مسلط خواهد نمود. اگر فصد گرفتن نمره قابل قبولی در این آزمون را دارید، نیاز است مجموعه مناسب آیلتس اصفهان را انتخاب کنید.

بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان با برگزاری فشرده کلاس‌های خصوصی آیلتس در اصفهان و نیمه خصوصی می‌تواند سطح دانش و مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی داوطلبان را با استفاده از استراتژی‌های نوین افزایش دهد.

بخش خواندن آزمون آیلتس

شامل ۴۰ سوال در سه قسمت مختلف که ۶۰ دقیقه به طول می انجامد. این بخش در دو دسته بندی آکادمیک و جنرال برگزار می شود. در آزمون آکادمیک متن ها طولانی و سخت تر می باشند؛ در حالی که در آیلتس جنرال متن ها معمولاً کوتاه تر، عمومی تر و ساده تر هستند.

 آشنایی با انواع سوال در مهارت ریدینگ در آزمون آیلتس بسیار مهم است؛ با شرکت در بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان این امر به خوبی امکانپذیر است. با شرکت در بهترین کلاس آیلتس اصفهان، می توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان، آمادگی خود را در بخش ریدینگ تحت نظر بهترین استاد آیلتس اصفهان به صورت بهینه افزایش دهید.

بخش نوشتاری آزمون آیلتس

شامل دو بخش که اولی در ۱۵۰ کلمه و دومی در ۲۵۰ کلمه باید به اتمام برسند. بخش اول در آیلتس آکادمیک تحلیل یک نمودار ولی در آزمون جنرال نوشتن یک نامه می باشد. بخش دوم در هر دو آزمون نوشتن یک انشا (essay) است.

در یک موسسه معتبر نظیر آیلتس اصفهان می توانید با آموختن زمان بندی درست، بخش اول مهارت رایتینگ را در حدود ۲۰ دقیقه انجام دهید تا در ۴۰ دقیقه باقی آزمون بتوانید یک انشا بسیار خوب بنویسید. با توجه به سخت تر بودن قسمت انشا، بهترین مرکز آیلتس اصفهان تکنیک ها و استراتژی های لازم برای کسب نمره بالا در بخش رایتینگ را به شما آموزش می دهد.

دوره فشرده آیلتس اصفهان به فرد کمک خواهد کرد تا بخش نوشتاری را به صورت مناسب یاد بگیرد. داوطلب برای کسب نمره قابل قبول در هر بخش باید بتواند ضمن درک صحیح از سؤالات و وظایف خواسته شده، زمان بندی خود را به شکل دقیق انجام دهد.

بخش مکالمه آزمون آیلتس

شامل یک مصاحبه میباشد که حدود ۱۱ تا ۱۴ دقیقه طول میکشد. مصاحبه از سه بخش تشکیل شده است که شامل موضوعات آشنا (familiar topics)، تاپیک کارت (cue card) و موضوعات کلی (discussion quesions) می باشد.  

ویژگی های بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان

آموزشگاه آیلتس در اصفهان برای متمایز بودن نیاز به ویژگی‌های زیر دارد:

مدیریت تخصصی آموزشگاه آیلتس اصفهان مطابق با آخرین تغییرات آزمون آیلتس بهره گیری از بهترین اساتید آیلتس اصفهان برگزاری همه دوره های آیلتس اصفهان از صفر تا صد ارائه مشاوره های تخصصی آیلتس به منظور کمک هرچه بیشتر به داوطلبان آیلتس اصفهان ارائه خدمات تخصصی آیلتس مثل ماک تست آیلتس یا تصحیح اسپیکینگ و تصحیح رایتینگ آیلتس فضای مناسب و امکانات کافی

برای موفقیت در آزمون آیلتس بهتر است در دوره های فشرده آیلتس اصفهان شرکت کنید. با شرکت دربهترین  کلاس آیلتس اصفهان می توانید با استفاده از تجربه بهترین اساتید آیلتس اصفهان آمادگی خود را به بهترین شکل ممکن افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر از آزمون آیلتس توصیه می کینم به سایت رسمی آزمون آیلتس مراجعه کنید. حضور یافتن در بهترین کلاس ایلتس اصفهان کمک می کند تا بهترین کیفیت آموزش آیلتس اصفهان را دریافت کنید. چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین برای شرکت در دوره های آیلتس اصفهان می ‌توانید به آموزشگاه آیلتس در اصفهان که در ادامه به معرفی آن می پردازیم مراجعه کنید.

بعد از معرفی مهم ترین ویژگی های بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان، قصد داریم به معرفی بهترین مرکز آیلتس اصفهان بپردازیم:

ایلتس اصفهان و آکادمی زبان انگلیسی خبازیان

دوره فشرده آیلتس اصفهان در آکادمی خبازیان به صورت کاملاً تخصصی و فشرده برگزار می‌شود. این امر باعث افزایش سریع سطح دانش و مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی داوطلبان شده که برای آنان بسیار مؤثر است. در این آموزشگاه ارائه کلیه تکنیک‌ها و استراتژی‌های مناسب باعث به حداکثر رساندن نمره داوطلبان در هر چهار مهارت آزمون آیلتس خواهد شد. آکادمی زبان انگلیسی خبازیان به عنوان بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان است که با استفاده از برترین اساتید زبان، توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به زبان آموزان ارائه دهد. توصیه می کنیم بهترین کلاس آیلتس اصفهان را با آیلتس آکادمی خبازیان https://khabazianacademy.com/ielts-course/ تجربه کنید.  

در این آموزشگاه تمام مطالب به شکل سیستماتیک، مؤثر و به دور از موضوعات غیر مرتبط با آیلتس در یک دوره کاملاً فشرده و کامل ارائه می‌شود. با وجود تدریس خصوصی آیلتس در اصفهان می توانید دوره‌های فوق فشرده آیلتس اصفهان یا دوره فشرده آیلتس اصفهان را در کمترین زمان ممکن در این آموزشگاه به اتمام رسانید. برای استفاده از تدریس خصوصی زبان انگلیسی اصفهان در آموزشگاه زبان انگلیسی خبازیان به سایت مجموعه  رجوع کنید.

آموزش آنلاین آیلتس در اصفهان و سراسر کشور

کلاس های آنلاین آیلتس به خصوص با وجود پاندمی ویروس کرونا بسیار محبوب شده‌اند. صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه از مهمترین ویژگی های دوره آموزش آنلاین آیلتس در اصفهان یا هر کجای کشور می باشد.  

همچنین وجود آموزش آنلاین آیلتس به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند در هر کجای ایران عزیزمان که باشند به راحتی به خدمات این آکادمی معتبر دسترسی پیدا کنند. آکادمی خبازیان به عنوان برترین آموزشگاه آیلتس اصفهان  با سال‌ها تجربه در ارایه کلاس آنلاین آیلتس، توانسته است با ارایه بهترین آموزش آنلاین آیلتس رضایت بسیاری از زبان آموزان برای آموزش غیر حضوری و دوره آنلاین آیلتس را کسب کند.  

جمع بندی آیلتس اصفهان 

در این مقاله به خبرگزاری خبرآنلاین، به معرفی آزمون آیلتس، مهم ترین ویژگی های بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان، آموزش آنلاین آیلتس و معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر از دوره های زبان انگلیسی اصفهان و دوره های فشرده آیلتس اصفهان لطفاً به سایت آکادمی خبازیان khabazianacademy.com مراجعه کنید. آکادمی زبان خبازیان علاوه بر ارائه دوره های فشرده زبان انگلیسی اصفهان و دوره های فشرده آموزش آیلتس اصفهان، سالهاست که در آموزش کلاس های مکالمه زبان انگلیسی اصفهان، آموزش تافل اصفهان، آموزش پی تی ای (PTE) اصفهان و آموزش جی آر ای (GRE) اصفهان نیز فعالیت داشته است. هدف این آکادمی ارائه خدمات مناسب در زمینه زبان انگلیسی است که باعث ارتقای دانش و مهارت زبان آموزان خواهد شد.

۲۱۲۱

کد خبر 1470222

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زبان انگلیسی اصفهان آموزش آنلاین آیلتس آزمون آیلتس آزمون آیلتس دوره های فشرده بهترین آموزش زبان آموزان مرکز آیلتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، به تازگی فیلمی تحت عنوان صف طولانی مردم اصفهان برای رونمایی و جشن امضای کتاب سروش صحت در فضای مجازی منتشر شده است.

سروش صحت بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و نویسنده ای که پس از اجرای برنامه کتاب باز، در حوزه کتاب طرفداران زیادی به دست آورده، اینبار دست به تولید کتاب زده و حالا برای عرضه کتاب تازه‌اش صفی عجیب در اصفهان شکل گرفته است.

اما کتاب جدید سروش صحت چیست؟

«تاکسی سواری» ، اولین کتاب سروش صحت، شامل ۱۲۴ داستانک یا میکروفیکشن است. میکروفیکشن به داستان کوتاه‌کوتاه معروف است. در این سبک، نویسنده بخش‌های غیرضروری زبان را حذف می کند. خالق اثر از متن حذف می‌شود و یا از متن فاصله می‌گیرد. به خاطر لحظات ناب و ضربه‌های ناگهانی‌ای که این سبک نگارش در دل‌ خود دارد گاهی تحت‌عنوان «داستان ناگهان» نیز ترجمه می‌شود.
در کتاب «تاکسی سواری» ما به همراه راوی در یک تاکسی نشسته‌ایم و هر روز مسیری کم‌وبیش ثابت را طی می‌کنیم. طی این مسیر اما هر بار مسافران جدید، رانندگان جدید و اتفاقات جدیدی منتظرمان هستند و راوی نکته‌پرداز و طناز کتاب ما را از وقایع آن روز آگاه می‌کند.
از دعوای زن و شوهری راننده تاکسی گرفته تا زلزله‌ای که آن روز آمده، از موضوع مرگ مارادونا تا مهاجرت اجباری جوانان، از خبر قتل یا خودکشی صفحه حوادث روزنامه، غم‌های کوچک و بزرگ و حتی عشق‌های نوجوانی و جوانی.
داستانک‌های این مجموعه نیز به واسطه‌ی همین خصوصیت گاهی همان حسی را به خواننده منتقل می‌کنند که موقع خواندن قطعه‌ای هایکو به او دست می دهد. پیدایش کتاب‌های میکروفیکشن متناسب با کشیده شدن جوامع به سمت مدرنیته و ماشینی‌شدن و محدودیت وقت افراد گسترش پیدا کرده‌است. شاید بتوان گفت ضرورت چنین داستان‌هایی با توجه به میزان کم مطالعه افراد جامعه، چندان دور از ذهن نیست.

این کتاب سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات چشمه چاپ و راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228548 برچسب‌ها کتابخوانی اصفهان

دیگر خبرها

  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟