Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران انتخاب شد. وی همزمان سرمربی تیم باشگاهی شهرداری قزوین هم بود و هم اکنون به کار خود در این تیم هم ادامه می‌دهد.

به گزارش قدس آنلاین آرمات برای انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی نوجوانان از سرپرست شروع کرد و رضا (علی) عسگری که پیش از این سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین بود را به فدراسیون والیبال معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود عسگری از سوی فدراسیون هم تایید شده و قرار است به عنوان سرپرست تیم نوجوانان کارش را آغاز کند.

مسعود آرمات، این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: عسگری سابقه خود در این زمینه دارد و امیدوارم بتواند به تیم ملی کمک کند.

شاید برای اهالی والیبال جالب باشد بدانند که رضا (علی) عسگری کیست و چه رزومه‌ای دارد. او رئیس ناحیه شهری مینودر و رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین است. عسگری به عنوان سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین فعالیت می‌کند و حالا مسعود آرمات، سرمربی تیم شهرداری قزوین، وی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان انتخاب کرده است.

نوجوان ایران سابقه قهرمانی جهان را دارد و پیش از این افرادی همچون علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می‌کردند. همچنین مدتی هم با حکم احمد ضیایی، محمد منصوری سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شد. منصوری از جمله بازیکنان پیشین تیم ملی والیبال ایران است که نزدیک به یک دهه پیراهن تیم ملی والیبال ایران را بر تن کرده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که ملاک و معیار فدراسیون والیبال برای انتخاب عسگری به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان چه بوده است و آیا او می‌تواند به خوبی از پس کارهای مدیریتی این تیم برآید یا اتفاقات دیگری برای نوجوانان ایران در راه خواهد بود؟
منبع:فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال جوانان ایران عنوان سرپرست تیم تیم ملی والیبال شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند

حمزه‌ای رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: علت این موضوع سپتی سمی حاد بوده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در درمیان

حمزه‌ای ضمن تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد