Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:39:27 GMT

حمله بی سابقه رئیس یوفا به فلورنتینو پرز

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۴۹۹۳

حمله بی سابقه رئیس یوفا به فلورنتینو پرز

الکساندر چفرین به اظهارات اخیر رئیس رئال مادرید در مورد برگزاری سوپرلیگ اروپا واکنش تندی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید هفته گذشته در جلسه مجمع باشگاه در مورد سوپرلیگ اروپا صحبت کرد. پرز معتقد بود که باید به سمت جلو حرکت کرد و با توجه به شرایط اقتصادی بد باشگاه های بزرگ در پاندمی کرونا، ایده سوپرلیگ اروپا که از لحاظ مالی سود سرشاری دارد، کاملا می تواند موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده سوپرلیگ حضور 20 باشگاه بزرگ از 5 لیگ معتبر اروپاست که لیگ های داخلی را شدیدا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

 

 

 

پیش از این خاویر تباس رئیس لالیگا به شدت علیه این ایده رئیس رئال موضع گرفته بود و الکساندر چفرین رئیس یوفا نیز واکنشی مشابه نشان داد. او به خبرنگاران گفت:« می دانم که پرز این ایده را 30 سال است که در فکر دارد. متاسفانه او فقط به امروز فکر می کند و شاید هم فردا ولی نه بیشتر. پرز به آینده فوتبال بی توجه است و نمی داند که سوپرلیگ ممکن است به نابودی فوتبال باشگاهی و به خصوص باشگاه های کوچکتر منجر شود. مطلع شده ام که تاکنون دو نامزد اصلی ریاست بارسلونا و نیز باشگاه های بایرن مونیخ، یوونتوس و باشگاه های بزرگ انگلیسی با این ایده مخالف هستند.»

 

 

 

 

چفرین در مورد برگزاری فینال لیگ قهرمانان در استانبول و با حضور تماشاگران گفت:« خوشبختانه در چند ماه گذشته شاهد اتفاق بدی در برگزاری بازی های فوتبال نبوده ایم و فعلا در انتظار چگونگی واکسیناسیون در کشورها هستیم. اگر این روند به خوبی شکل گرفته و ادامه پیدا کند، خوشبینم که فینال لیگ قهرمانان مثل گذشته با حضور تماشاگران برگزار شود. لیگ قهرمانان قطعا تا سال 2024 با همین شکل کنونی برگزار خواهد شد و حق پخش تلویزیونی بازی ها نیز فروخته شده است.»

 

رئال مادرید یوفا فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!

طرفداری | هفته‌ها از حذف منچستر سیتی در اروپا گذشته و شاگردان پپ گواردیولا درگیر مبارزه برای قهرمانی لیگ هستند، اما خاطره حذف مقابل رئال مادرید تا مدت زیادی قرار است در ذهن هواداران و بازیکنان این تیم بماند، مخصوصا برناردو سیلوا. ستاره پرتغالی که یکی از پنالتی های سیتیزن‌ها را در ضربات پنالتی از دست داد، در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس در مورد غیرقابل کنترل بودن تیم سفیدپوش صحبت کرد.

رئال مادرید تیم عجیبی است. گاهی به نظر می‌رسد که شما بازی را کنترل می‌کنید و ناگهان، آن‌ها دو بار ضدحمله می‌زنند و دو گل می‌زنند، چون بازیکنان‌شان از نظر انفرادی خیلی خوب هستند. آن‌ها در ضدحمله آنقدر سرعتی و قدرتمند هستند که کنترل کردن‌شان کار راحتی نیست.

معضل بازی مقابل رئال مادرید 

اگر با بازیکنان زیادی حمله کنید، آن‌ها ضدحمله می زنند. اگر با بازیکنان زیادی حمله نکنید، احساس می‌کنید که به اندازه کافی برای حمله کردن به آن‌ها موثر نیستید. بنابراین گرفتن این تصمیمات کوچک در بازی دشوار است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد