Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با انتقاد از وضعیت نابسامان بازار و قیمت گذاری کالا‌ها در این شهرستان گفت: صاحبان واحد‌های صنفی باید بدانند که در صورت تکرار تخلف دستورات لازم برای پلمب واحد صنفی و انجام سایر برخورد‌های قانونی قاطع صادر خواهد شد. خبرگزاری میزان - حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ضمن انتقاد از وضعیت نابسامان بازار و قیمت گذاری کالا‌ها در این شهرستان گفت: در حال حاضر مرجع تعیین نرخ کالا‌ها مشخص نیست و قیمت گذاری‌ها به دست بازار انجام می‌شود که این روند باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از دستگاه‌های نظارتی در حوزه بازار در کار خود کوتاهی می‌کنند که به منظور رفع این قصور، دستگاه قضا و تعزیزات حکومتی باید با قدرت و اقتدار در کنار دستگاه‌های ناظر حضور داشته باشند تا بتوان باری از دوش مردم و مصرف کننده برداشت.

وی بر برخورد قاطع با برخی از متخلفین که اصرار به تخلف دارند، تاکید کرد و گفت: صاحبان واحد‌های صنفی باید بدانند که در صورت تکرار تخلف دستورات لازم برای پلمب واحد صنفی و انجام سایر برخورد‌های قانونی قاطع صادر خواهد شد.   بیشتر بخوانید: پلمب یک واحد عرضه فرآورده‌های گوشتی در اشکذر سلامی، نظارت بر بازار در شرایط اقتصادی کنونی را از مصادیق بارز حفظ حقوق عامه و از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و اظهار کرد: در کنار برخورد‌های قانونی و قضایی، باید علت و معلول را در جرم قاچاق کالا، تخلف‌های اقتصادی، احتکار، تقلب و... بررسی و کارشناسی کرد و از این طریق راهکار‌های پیشگیرانه از بروز این جرایم را تدوین و اجرایی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تعامل دادستان جیرفت در برخورد با متخلفین اقتصادی، افزود: حضور شعبه تعزیرات و دادستانی در شهر‌ها موجب دلگرمی دستگاه‌های نظارتی شده است.

ارسلان میری عنوان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی با تمام توان در جهت تحقق رضایتمندی مردم و همچنین برخورد قاطع و قانونمند با متخلفین اقتصادی آماده همکاری با دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان جیرفت گرانفروشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان جیرفت گرانفروشی برخورد های قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان