Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@05:34:37 GMT

آرزوی جوانی با این ماسک محقق می شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۵۶۴۵

آرزوی جوانی با این ماسک محقق می شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروزه افراد زیادی هستند که برای جوان سازی پوست صورت خود هزینه‌هایی را صرف می‌کنند، از بکارگیری ماسک‌ طبیعی صورت گرفته تا جراحی‌ پلاستیک!

اما به تازگی یک شرکت ژاپنی مدعی شده که ماسک صورتی ساخته است که کاربردی مشابه دارد و دیگر نیاز نیست افراد صورت خود را به تیغ جراحان بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر این ماسک موجب جوان سازی صورت فرد استفاده کننده از آن می‌شود.

بنا به ادعای شرکت ژاپنی «یا_مان» ماسک سلیکونی MedLift با تحریک پوست از طریق ارسال سیگنال و ماساژ صورت موجب جوان سازی پوست افراد می‌شود. این ماسک که شبیه به نینجا است با دو کنترل الکترونیکی ارائه شده که برای کاربران امکان خاموش و روشن کردن ماساژور الکترونیکی و همچنین حالت‌ها و میزان شدت آن را فراهم می‌کند.

در تبلیغ این ماسک آمده که با افزایش سن، سفتی عضلات صورت کاهش می‌یابد، اما مدلیفت آن را خوب و سالم نگه داشته و علاوه بر کاستن هزینه یک جراحی، لیفت صورت موفقیت آمیز را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. کاربر نیاز دارد برای جوان سازی پوست خود روزانه به مدت ۱۰ دقیقه این مساک را روی صورت خود قرار دهد.

گفتنی است؛ این شرکت ژاپنی این ماسک صورت را با قیمت ۲۵۰۰۰ ین (۲۴۰ دلار) روانه بازار کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماسک ژاپن پوست جوانسازی جوان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اولین نتیجه و اثر سیگار بر روی پوست صورت، ایجاد چین و چروک‌های عمودی در اطراف دهان است. اگرچه با افزایش سن فرار از این چین و چروک‌ها ممکن نیست. اما سیگار باعث به جلو افتادن آن‌ها می‌شود. چین و چروک‌های پنجه کلاغی که در اطراف چشم پدیدار می‌شوند، متداول‌تر هستند. این چروک‌ها برای افراد سیگاری زودتر از سایر افرادی ایجاد می‌شوند.

 آسیب به کلاژن و الاستین عامل اصلی پیری زودرس پوست است. اولین تاثیر سیگار روی پوست هم با این نشانه ظاهر می‌شود. مصرف دخانیات باعث انقباض عروق می‌شود. در نتیجه مانع از رسیدن جریان خون و اکسیژن کافی به سلول‌های پوست می‌شود. همین عامل پیری زودرس را به دنبال دارد.

پوست صورت باید نرم و لطیف باشد. همینطور پوست دستان شما هم باید به همین صورت دیده شوند. یکی از عوارض سیگار بر روی پوست به صورت ایجاد لکه‌های پوستی در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان می‌دهد. این مشکل بیشتر بر روی بازو‌ها و سینه دیده می‌شود. همچنین به دلیل سیگار کشیدن خاصیت ارتجاعی پوست هم کم کم از بین می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • کرم معجزه
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • با مصرف این میوه جوان شوید