Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:14:28 GMT

همدلی؛ برای روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۵۹۳۰

همدلی؛ برای روزهای کرونایی

مزدا شاهانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: من این قطعه را با همراهی تیمی متشکل از موزیسین‌های حرفه‌ای برای همدلی با مردم و ایجاد روحیه همبستگی در روزهای کرونایی با آهنگسازی داریوش فرزاد منتشر کرده ام.
وی افزود: ترانه‌ این اثر از وحید میر احمد است و خودم تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هنرمند در ادامه گفت: «همدلی» با هدف ایجاد همبستگی و همدلی بیشتر بین مردم ساخته و توسط این تیم اجرا شده است.
شاهانی درباره هنرمندانی که در این اثر با او همکاری داشتند گفت: داریوش فرزاد ، مهرداد بلوچیان ،مهین اخلاقی، سعید عزیزی، سینا شاهانی، غزل کیانی نژاد، سروش بیقشدل و رضا محبوبی در این کار در کنار من بودند.
«همدلی» را شرکت «هنر پژواک شرق» منتشر کرده است و موزیک ویدیویی به زبان ساده و به عاری از هرگونه ساختارهای پیش پا افتاده امروزی ضمیمه آن است.
مزدا شاهانی شاعر، ترانه سرا ، موزیسین و مدرس موسیقی علاوه بر آهنگسازی در زمینه انتشار آلبوم، فعالیت‌هایی در جایگاه آهنگساز فیلم و ئئاتر، مجری و کارشناس شعر و موسیقی رادیو، شاعر و نویسندگی را در کارنامه هنری خود دارد.

برچسب‌ها محمد اله یاری موسیقی پاپ خواننده موسیقی پاپ پروندهٔ خبری سهم اهالی فرهنگ در مهار کرونا پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد اله یاری موسیقی پاپ خواننده موسیقی پاپ محمد اله یاری موسیقی پاپ خواننده موسیقی پاپ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • مزدا آر ایکس7؛ زیبای ژاپنی (عکس)
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم