Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@22:07:24 GMT

افزایش ۱۷ درصدی کشفیات سرقت در فارس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۵۹۷۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در ۳ ماهه سوم امسال، کشفیات پلیس در زمینه سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پلیس فارس، سرهنگ محمد عبادی‌نژاد گفت: در ۳ ماهه سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان فارس با کاهش ۷ درصدی جرائم روبرو بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبادی‌نژاد ادامه داد: در این مدت، تصادفات رانندگی ۲۱ درصد و مجروحان تصادفات نیز ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

بیشتر بخوانید: پلیس راهور خودروی سرقتی را کشف کرد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به کشفیات مواد مخدر، افزود: طی ۳ ماهه سوم سال جاری، بالغ بر ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف شده است که با افزایش ۱۴ درصدی روبرو بوده است.

عبادی نژاد با بیان اینکه در این مدت به صورت میانگین در هر دقیقه، ۷ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است، گفت: ۴۲ درصد از تماس‌ها عملیاتی و بقیه تماس‌ها نیز راهنمایی وارشاد بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان