Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این دیدار  عصر یکشنبه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه ۲ بر یک برابر نفت و گاز گچساران به برتری دست یافت تا اولین پیروزی خود در اولین بازی خانگی در رقابت های لیگ دسته دوم کشور را جشن بگیرد.

این مسابقه، از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به میزبانی سپیدرود در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای سرد آفتابی  و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این مسابقه و در نیمه اول، تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را هجومی آغاز کرد و حملات متعددی را روی دروازه تیم نفت و گاز گچساران انجام داد و در همین نیمه، به دو گل دست یافت تا با خیالی آسوده در نیمه دوم به میدان برود.

در دقیقه پنجم نیمه اول ، محمد غلامی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک ضربه سر دروازه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را باز کرد و در دقیقه ۱۵ نیز، میلاد پورمحسن دیگر بازیکن سپیدرود با یک ضربه دقیق توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در نیمه دوم این دیدار نیز، هر دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و فرصت های زیادی را به دست آوردند و حتی در چند موقعیت ضربات بازیکنان دو تیم به دیرک دروازه اصابت کرد اما در نهایت تیم نفت و گاز گچساران موفق شد در این نیمه به یک گل دست یابد تا سرانجام این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سپیدرود خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، عباس خلیلی با کمک های کریم محبی و سجاد عباسی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، آرمان مردانی و پویا نزهتی از تیم فوتبال سپیدرود رشت و فرشاد عبدالهی فر از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی با ترکیب سیدمحمد حسینی، صادق صادقی، هومن مسعودی، اویس کردجهان، حسام یعقوبی، حسین احمدلو، میثم میرپسندیده (از دقیقه ۷۷ پویا نزهتی)، محمد طالبی (از دقیقه ۶۵ امیرحسین اسکندری)، میلاد پورمحسن (از دقیقه ۶۵ حامد حاجتی)، محمد غلامی (از دقیقه ۴۶ سیدعلی یحیی زاده) و عباس مردانی (از دقیقه ۴۶ مهدی بیات) به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت.

همچنین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ترکیب محمدمهدی فاضلی، محمد مولایی پور (از دقیقه ۴۶ مهرشاد تطری)، سیدهادی موسوی، خالد ظریفی، فرشاد عبدالهی فر، جواد محمودآبادی (از دقیقه ۴۶ شایان جعفری)، فرشید فلورنیک (از دقیقه ۶۰ ستار دراجی)، علی فتحی، محمد امیدی فرد، مهدی دلاورزاده (از دقیقه ۶۰ حسن زرافشان) و علیرضا صرافان رو در روی تیم سپیدرود رشت قرار گرفت. 

تیم سپیدرود در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال سپیدرود رشت نفت و گاز گچساران دقیقه ۴۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت