Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی بر لزوم ایجاد یک بانک اطلاعاتی در مورد معتادین متجاهر استان تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های استان باید در راستای اشتغال و توانمندسازی معتادین متجاهر استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: نیازهای حوزه مبارزه با مواد مخدر باید بعد از احصاء، اولویت بندی شده و برای آن‌ها تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود استان برای ساماندهی معتادین متجاهر، گفت: با کمک همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای حمایتی می‌توانیم هر چه سریع تر معتادین متجاهر را ساماندهی کنیم.

وی به ضرورت وجود بانک اطلاعات جامع ویژه معتادین متجاهر برای اتخاذ برنامه‌ریزی‌های اثربخش و کاربردی اشاره کرد و افزود: تدوین بانک اطلاعاتی جامع با بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای غربالگری و پالایش معتادین متجاهر ضروری است.

معتمدیان بر مشارکت مردم در ساماندهی معتادین متجاهر تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های مردمی و خیرین از جمله سمن‌ها در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده و به عنوان یک پشتوانه مردمی می‌تواند به کار گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی در خصوص توانمندسازی و اشتغال معتادین متجاهر گفت: متوقف کردن اقدامات حمایتی از معتادین متجاهر بعد از درمان باعث می‌شود چرخه رسیدگی بارها تکرار شود، لذا باید ضمن استفاده از تجربیات الگوهای موفق، از ظرفیت آموزش درحوزه مشاغل کوتاه مدت سازمان فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال توسط دیگر حوزه‌ها مانند شهرداری استفاده شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی معتادان متجاهر استاندار خراسان رضوی معتادین متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند