Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مارچلو بیلسا در آخرین بازی خانگی خود در سال ۲۰۲۰ موفق شدند بر برنلی غلبه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) تیم فوتبال برنلی در آخرین بازی خانگی خود در سال 2020 میلادی به مصاف برنلی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیدزیونایتد در دقیفه 5 این بازی توسط پاتریک بامفورد از روی نقطه پنالتی به گل رسید و موفق شد تا پایان بازی از این گل هم دفاع کند. شاگردان مارچلو بیلسا با این برد 20 امتیازی شدند و خود را تا رده یازدهم جدول رده‌بندی بالا کشیدند. برنلی هم با 13 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

در همین چارچوب امشب سه دیدار دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 17:45 وستهام پذیرای برایتون است و از ساعت 20 نیز لیورپول، مدعی قهرمانی در آنفیلد به مصاف وست‌برومویچ می‌رود. در دیدار پایانی هفته هم از ساعت 22:45 ولورهمپتون از تاتنهام میزبانی می‌کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام تیم فوتبال برایتون لیورپول مارچلو بیلسا تیم فوتبال لیدز یونایتد برنلی لیگ برتر انگلیس تاتنهام تیم فوتبال برایتون لیورپول مارچلو بیلسا تیم فوتبال لیدز یونایتد برنلی لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد

شاگردان رضا عنایتی با یک شکست خانگی، بار دیگر خطر سقوط را حس کرده‌اند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.

عارف حاجی عیدی در دقیقه 81 زننده گل پیروزی‌بخش شاگردان مجتبی حسینی بود تا آلومینیوم پس از پنج هفته با پیروزی در لیگ برتر آشتی کند.

آلومینیوم اراک با پیروزی در این بازی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد. پیکان نیز با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت این دیدار را برعهده داشت که امیرحسین صدقی از پیکان و سید مهران موسوی و محمدامین کاظمیان از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد