Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی دین پناه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز بنیامین بخشایشی، صابر عرفانیان، مهدی شکاری، مصطفی سخت‌رزم، محمد خواب‌بینان، سید محمد موسوی، یونس علوی، علی سالارخانی، ساسان رجب‌زاده، سجاد هادی‌فر، سعید قمی، کاظم اصغری و امیر سرگلزائی‌مقدم قرارداد خود را به امضا رساندند.

وی  اظهار کرد: داود آرین‌منش، مجتبی باروتیان، بهنام فروتن، امیر آتشی، محمدحسین عباسی و یاسین امیری دیگر بازیکنانی بودند که امروز با حضور در هیات فوتبال استان قرارداد خود را ثبت کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی تیم فوتبال شریعت نوین مشهد ادامه داد: پیش از این هم احسان خطایی، قاسم گلمحمدی، ناصر ترابی، سجاد هاشم زاده، حسین غلامی، احمدرضا صدیقی، مهرداد وارسته و حسین اسحاقی قرارداد خود را در هیات فوتبال امضا کرده بودند.

تیمهای حاضر در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور(آزادگان) در پنج گروه با هم رقابت می‌کنند که تیم فوتبال شریعت نوین در گروه یک این مسابقات با تیم‌های کیان تهران، مقاومت تهران، دریای حربده محمود آباد، مقاومت جویبار، شهروند نور، آسمان مشهد، شهرآهن خواف، سیمان شاهرود، انتظار بجنورد، استقلال علی آباد و بادامک قائن هم گروه است.

تیم فوتبال شریعت نوین مشهد در نخستین بازی خود روز سیزدهم دی ماه با تیم راه آهن خواف دیدار می‌کند.

برچسب‌ها فوتبال مشهد لیگ آزادگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد لیگ آزادگان فوتبال مشهد لیگ آزادگان اخبار کنکور قرارداد خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین