Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم‌های مدعی موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در این هفته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

منصوری قرچک صفر - مقاومت البرز ۳

تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک و مقاومت البرز امروز به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مقاومت موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر صفر از سد حریف خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی شهید منصوری و در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد. این سومین شکست متوالی شهید منصوری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است و هنوز این تیم موفق نشده است بردی را به دست آورد.

شهروند ساری ۴ - کراپ الوند قزوین ۴

یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته دوم، بازی تیم‌های شهروند ساری و کراپ الوند قزوین بود که در پایان این مسابقه جذاب و تماشایی، هر ۲ تیم به تساوی ۴ - ۴ رضایت دادند. این مسابقه به میزبانی شهروند و در سالن شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

سن ایچ ساوه ۳ - فرش آرای مشهد ۳

در دیگر بازی حساس امروز، ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی جذاب و مهیج ۲ تیم به تساوی ۳ - ۳ تن دادند. فرش آرا تا دقایق پایانی بازی از حریف خود شکست خورده بود، اما با اخراج مهدی کریمی بازیکن ملی پوش تیم سن ایچ، مشهدی‌ها به بازی برگشته و توانستند نتیجه بازی را مساوی کنند. این بازی که به میزبانی سن ایچ و در سالن فجر ساوه برگزار شد در حضور میشائیل پطروس، مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال انجام شد و او عملکرد بازیکنان هر ۲ تیم را از نزدیک تماشا کرد.

ملی حفاری اهواز ۲ - راگای تهران ۴

در دیگر بازی مهم این هفته، تیم‌های فوتسال ملی حفاری اهواز و راگای تهران به مصاف هم رفتند و در پایان، شاگردان محمد کشاورز در تیم راگا توانستند با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهند. این مسابقه به میزبانی ملی حفاری و در حضور محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در سالن امام رضا (ع) اهواز برگزار شد. تیم راگای تهران در ۲ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق به پیروزی شده بود و با برتری در مسابقه امروز، جمع برد‌های خود را به عدد ۳ رساند.

مجتمع فردوس قم ۵ - اهورای بهبهان یک

در دیگر مسابقه امروز، ۲ تیم مجتمع فردوس قم و اهورای بهبهان در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم مجتمع فردوس قم موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد حریف خود عبور کند. این اولین پیروزی فردوس قم بعد از ۲ تساوی در رقابت‌های لیگ برتر است. همچنین زنجیر پیروزی‌های اهورای بهبهان با شکست امروز پاره شد.

کوثر اصفهان ۲ - ایمان شیراز یک

در آخرین مسابقه امروز، ۲ تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز در برابر یکدیگر صف آرایی کردند و در پایان این مسابقه، تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان توانست با نتیجه نزدیک ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. این مسابقه به میزبانی بازار‌های روز و در سالن کوثر اصفهان برگزار شد و تیم کوثر اصفهان بعد از ۲ شکست اخیر، امروز بالاخره موفق شد اولین پیروزی خود را در مسابقات این فصل لیگ برتر به دست آورد.

بیشتر بخوانید

ناظم الشریعه، تماشاگر ویژه دیدار فوتسال ملی حفاری و راگا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال مسابقه به میزبانی مصاف هم رفتند کوثر اصفهان ملی حفاری برگزار شد حریف خود فردوس قم موفق شد سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین