Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید رستمی عصر امروز پس از اتمام دیدار تیم خود مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: تیم ما حدودا دو هفته است که شکل گرفته است، از همین رو جمع آوری این تیم بسیار سخت بود، با توجه به وضعیتمان در جدول به این سه امتیاز احتیاج فراوانی داشتیم و فکر می‌کنم چند برابر حریف موقعیت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر ادامه داد: در بحث داوری باید بگویم گلایه‌هایم را در حین بازی اعلام کردم؛ نفرات حاضر در ورزشگاه نیز تحت نظارت فدراسیون هستند، تقریبا در تبریز هم همین شرایط را شاهد بودیم که قطعا ایده‌آل نیست، اگر دوستان گله‌مند هستند به میزبانی ما برنمی‌گردد و این روال بر عهده فدراسیون است.

حمیدکمالی سرمربی تیم ایمان شیراز نیز افزود: این دیدار تحت تأثیر چند عامل مهم قرار داشت؛ به نظرم باید درب سالن باز می‌شد تا اصفهانی‌ها به سالن راه‌ یابند زیرا اگر این اتفاق رخ میداد اوضاع بهتر بود، عده‌ای در سالن حضور داشتند که از لحاظ بهداشتی پروتکل‌ها را شکستند، مشخص نبود آنان هوادار هستند و یا از مسؤولان برگزاری و اعضا تیم حریف.

وی ادامه داد: داوری این دیدار نیز ضعیف بود، نمی‌دانم چرا داوران تا با پخش مستقیم روبرو می‌شود به این شکل ضعیف عمل می‌کنند، در هر دو نیمه سوت‌های بسیار بدی زده شد؛ تیم ما تیم جوانی است و از نظر بازیکن مشکل داریم، باید به فکر تقویت تیم باشیم تا بتوانیم در آینده بازی بهتری ارائه دهیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان شیراز تبریز بازارهای روز کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان قزوین بین تیم های شمس آذر و پیکان برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

داور: رضا عادل

اخراج:رجب زاده(مربی پیکان)

گل:پوریا سرآبادانی(8) و حسین گودرزی(90) برای شمس آذر، حامد پاکدل (88) برای پیکان

با این نتیجه شمس آذر قزوین با 34 امتیاز به رده هفتم جدول رفت و پیکان با 25 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!