Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:15:29 GMT

مدافع سیتی اولویت بارسلونا در انتقالات ژانویه

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۷۱۱۳

مدافع سیتی اولویت بارسلونا در انتقالات ژانویه

بارسلونا قصد دارد هر طور که شده زمستان کار انتقال اریک گارسیا را نهایی کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تابستان گذشته قصد جذب دو بازیکن برای تقویت خط دفاع و حمله خود داشت. اریک گارسیا مدافع 19 ساله کاتالان سیتی و ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون اما در نهایت موفق به جذب هیچکدام نشد.

سیتی حاضر نبود از رقم 25 میلیون یورو برای گارسیا کوتاه بیاید و لیون نیز 30 میلوین یورو برای دیپای می خواست و در نهایت مشکلات مالی باشگاه بارسلونا اجازه نداد تا توافق نهایی حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرارداد هر دو بازیکن تنها چند ماه باقیمانده و در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهند بود.

 

 

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، توافق شفاهی بارسلونا با اریک گارسیا قطعی است و قرار است پیشنهادی رسمی به سیتی پس از باز شدن پنجره انتقالات زمستانی(5 روز دیگر) ارائه شود اما نهایی شدن انتقال تا زمان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا(24 ژانویه-5 بهمن) غیرممکن است.

کمیته موقت ریاست بارسلونا قادر به خرید و فروش بازیکن نیست ولی کارلس توسکتس رئیس موقت قصد دارد توافق با سیتی برای گارسیا را انجام دهد تا رئیس بعدی تنها کار انتقال را نهایی کند.

 

طبق این گزارش، بارسلونا به دلیل محدودیت های مالی و سقف دستمزدها نمی تواند همزمان اریک گارسیا و دیپای را جذب کند و بین این دو، گارسیا مقدم تر استو. مصدومیت جرارد پیکه تا ماه آوریل او را به دور از میاین نگاه خواهد داشت و شرایط بدنی ساموئل اومتیتی هم چندان مناسب نیست. در حال حاضر کلمنت لنگله، اسکار مینگسا و رونالد آرائوخو سه مدافع میانی بارسا هستند ولی رونالد کومان یک مدافع میانی دیگر هم می خواهد.

به این ترتیب جذب ممفیس دیپای به تابستان موکول خواهد شد. دیپای هم می توانست زمستان راهی بارسا شود در صورتی که عثمان دمبله حاضر به جدایی از باشگاه کاتالان می شد.

 

لیون منچستر سیتی بارسلونا ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیون منچستر سیتی بارسلونا ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا