Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:34:29 GMT

دولت مکلف به برگزاری آزمون مجدد برای نهضتی‌ها شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۷۱۴۷

دولت مکلف به برگزاری آزمون مجدد برای نهضتی‌ها شد

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار داشت: نشست امروز با حضور نمایندگان طراح دو طرح ساماندهی نیروهای نهضتی و جذب معلمان خرید خدمتی برگزار شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بحث و بررسی‌های بسیار با رأی اعضای کمیسیون، مصوب شد تا افرادی که در آزمون استخدامی تیر ماه نهضت سواد آموزی رد شدند و افرادی که به هر دلیل از جمله شیوع ویروس کرونا در این آزمون شرکت نکردند، بتوانند مجدداً در آزمون نهضتی‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی بیان کرد: بر اساس آمار موجود، ۶ هزار نفر در این آزمون رد شدند و برخی متقاضیان استخدام نیز در آزمون شرکت نکردند که این افراد تجمعاتی هم در برابر مجلس داشتند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لذا ما این موضوع را بررسی کردیم و برگزاری آزمون مجدد برای نهضتی‌های پیش از سال ۱۳۹۱، خبری خوشی است که به مناسبت روز نهضت سواد آموزی داشتیم و این طرح مسیر قانونی خود را برای اجرایی شدن طی خواهد کرد.

فلاحی ادامه داد: طرح جذب معلمان خرید خدمتی نیز که شامل ۱۶ هزار نیروی خرید خدماتی می‌شد به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد تا در طرح جامعی که در این کمیته در حال جمع بندی است، ملحق شود.

وی بیان کرد: طرح جامع کمیته شامل «نیروهای پیش دبستانی، حق التدریس‌ها و خرید خدماتی» می‌شود که مجموعاً حدود ۱۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این طرح نیز پس از جمع بندی به کمیسیون و در ادامه به صحن ارائه خواهد شد تا این نیروها هم تعیین تکلیف شوند.

کد خبر 5106221 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات نهضت سوادآموزی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف هیئت دولت لایحه بودجه ۱۴۰۰ قاسم سلیمانی شورای نگهبان قانون انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت کشور محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می‌شود.
سیامک کریمی افزود: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفرداوطلب این آزمون شدند، که ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
به گفته او: فارس از نظر تعداد شرکت کنندگان رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی دارد.
نتایج این آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان