Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سیدمهدی سدیدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها طی حکمی سیدعلی میرمحمدی را به سمت مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این صندوق منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در امور مدیریتی و همچنین اشراف به فضای رسانه و تعامل سازنده با اهالی محترم این حوزه، شما را به سمت مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکا به عنایات خداوند و با استفاده از پشتوانه دانش و تجربه خود و نیز تعامل سازنده با مجموعه‌های بانکی، در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها در تکریم و خدمت مخلصانه به بازنشستگان محترم که سرمایه‌های گرانقدر کشور عزیزمان می‌باشند، توفیق روز افزون داشته باشید.»

در سوابق وی مشاور مدیرعامل و مدیریت روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری بانک ملی ایران (گروه توسعه ملی) به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1085550 برچسب‌ها صندوق بازنشستگی بانک ها نظام بانکی بانکداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی بانک ها نظام بانکی بانکداری صندوق بازنشستگی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، طی حکمی اسماعیل جانعلی پور را به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیر کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان آمده است:

به پیشنهاد شورای محترم مرکزی اتحادیه، جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی اخلاقی، روحیه انقلابی و جهادی، در کنار تجارب ارزشمند مدیریتی درون و برون تشکیلاتی برخوردار هستید، به موجب این حکم، برای مدت دو سال، به عنوان؛ " دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان  منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود؛ از مسیر اجرایی‌سازی سند تحول و تعالی تشکل، با اولویت بند‌های پنجم تا دهم، ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم، تدقیق نقش اتحادیه به‌عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی در روند ترمیم و تحقق سند تحول آموزش و پرورش، امیدآفرینی در سایه تقویت حرکت‌های اجتماعی در فضای دانش‌آموزی، تربیت نیرو، آرمان‌خواهی و تقویت هویت دینی، انقلابی، ملی و تشکیلاتی دانش‌آموزان، مورد اهتمام باشد. توفیق روزافزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم و دعاگوی وجود شریفتان هستم.

محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

گفتنی است، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر اسماعیل جانعلی پور می‌توان به مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، جانشین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اشاره کرد.

وی همچنین در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سوابق طولانی و درخشانی داشته است که قائم مقام دبیر کل در امور مشارکت‌ها، مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در استان گیلان از جمله سوابق ایشان بوده است.

لازم به ذکر است پیش از این حسین تاریخی برای سه دوره و به مدت شش سال دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستکاری و مدیریت افکار عمومی در بستر رسانه‌ های اجتماعی
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد