Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان در راستای اعتبارسنجی دانشگاه‌های معتبر جهان که به عنوان یکی از اصلی‌ترین وظایف این اداره کل است، نسبت به بررسی و اعلام اعتبار دانشگاه‌های خارج از کشور برای سپتامبر ۲۰۲۱ «صرفاً رشته‌هایی که در حیطه وظایف وزارت علوم می‌باشد» اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در سال ۲۰۲۱ دانشگاه‌های ۱۰۹ کشور به روزرسانی و در سه گروه الف (ممتاز)، ب (خوب) و ج (متوسط) دسته بندی و تفکیک شده اند که بر اساس لیست منتشر شده، ۶۰۳ دانشگاه در گروه الف، ۸۱۸ دانشگاه گروه ب و ۱۱۰۵ دانشگاه در گروه ج قرار دارد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ ۰۱/‏۰۴/‏۱۳۹۸‬ برابر با ۲۲/۰۶/۲۰۱۹ صرفأ در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، ثبت نام رسمی نمایند. شایان ذکر است مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آن‌ها پس از تاریخ یاد شده باشد، صرفأ تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

گفتنی‌است لیست به روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل به نشانی http://www.grad.saorg.ir قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید

آخرین لیست دانشگاه‌های خارجی مورد تایید ایران در ۱۰۹ کشور جهان اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه وزارت علوم اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در یک فضای صمیمی و دوستانه با هدف گفتگو و تبادل نظر پیرامون مهمترین محورهای مرتبط با روابط خارجی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه و جهان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در آغاز این نشست مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های گروهی کشور ارتباط رسانه و دستگاه دیپلماسی در روشنگری افکار عمومی بویژه در تصویر سازی واقعگرایانه را با اهمیت توصیف کردند.

همچنین رویکرد و عملکرد وزارت امور خارجه در جریان عملیات طوفان الاقصی به ویژه هماهنگی و تعامل هم‌افزا با نیروهای مسلح کشور در جریان عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی را در ابعاد مختلف سیاسی و بین‌المللی در راستای دفاع از امنیت و منافع ملی، مدبرانه و قابل تقدیر دانستند.

مدیران رسانه‌های کشور از طیف‌های مختلف سیاسی، دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوعات متنوعی از مسایل سیاست خارجی در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی، روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین‌المللی مطرح کردند.

در ادامه این نشست دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت پیوند و همکاری مکمل میان دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ها و تشکر از نقش رسانه‌های عمومی کشور در حمایت از سیاست خارجی و تبیین و روشنگری سیاست‌های نظام برای افکار عمومی داخلی و خارجی، بر اهمیت ارتقای این همکاری‌های مشترک و سازنده در راستای منافع ملی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از نقش محوری و حکیمانه مقام معظم رهبری در عبور کشور از گذرگاه‌های سخت و دشوار، رویکرد دولت آیت الله رئیسی در پیگیری و تحقق منافع ملی در چارچوب روابط متوازن و دیپلماسی پویا با حوزه‌های مختلف جغرافیایی را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین با مروری بر مهم‌ترین تحولات فراروی کشور در عرصه سیاست و روابط خارجی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ابعادی از نحوه مدیریت این مسائل و چالش‌ها و نتایج حاصله را برشمرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به بحران غزه، برخی از ابعاد نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماتیک در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در هفت ماهه جنگ اخیر علیه غزه را تشریح کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه این نشست ضمن با اهمیت خواندن نقش کنش‌گری رسانه‌ها همپای دولت و دستگاه دیپلماسی، به سوالات حاضران پاسخ گفت.

کد خبر 6091501 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز