Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم بازی های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه الف برگزار شد

به گزارش طرفداری، سپیدرود رشت را می توان یکی از عجیب ترین نام ها در لیگ دسته دوم فوتبال ایران دانست. گیلانی ها که سال ها به دنبال حضور تیم سپیدرود در بالاترین سطح فوتبال ایران بودند در نهایت نتوانستند بیش از دو فصل در لیگ برتر بمانند و پس از آن به لیگ دسته اول و دسته دوم سقوط کردند تا یک بار دیگر به سال های گذشته و حسرت حضور در لیگ های بالاتر فوتبال ایران بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها حالا در بازی های لیگ دسته دوم فوتبال ایران به میدان می روند و پس از دو بازی توانستند به صدر جدول رده بندی برسند. سپیدرودی ها پس از تساوی صفر بر صفر در دیدار برابر مس نوین کرمان، مقابل تیم نفت و گاز گچساران با دو گل به برتری رسیدند و حالا با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی گروه الف قرار گرفتند.

یکی دیگر از تیم های مدعی برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران در گروه الف تیم ویستا توربین است که فرشاد پیوس را روی نیمکت خود دارد. آنها پس از تساوی یک بر یک در دیدار ابتدایی برابر علم و ادب تبریز، امروز در دومین بازی خود برابر شهرداری بندرعباس به میدان رفتند و توانستند با اولین گل به برتری برسند و به نوعی اولین پیروزی این تیم با فرشاد پیوس رقم بخورد.

به این ترتیب یاران پیوس نیز توانستند به چهارمین امتیاز خود برسند و با تفاضل گل بدتر در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

در گروه الف این بازی ها تاکنون سه تیم سپیدرود رشت، شهرداری همدان و ویستا توربین سه تیمی هستند که با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستادند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جدول رده بندی فوتبال ایران لیگ دسته گروه الف دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه

دور رفت از مرحله دوم و نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته ۲ بزرگسالان کشور در شهر‌های مختلف پیگیری شد.

تیم پاریزه ر کردستان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها امروز در سالن خانه هندبال سنندج با تیم یادآوران شاهدیه یزد بازی داشت.

این دیدار با نتیجه ۴ بریک به نفع تیم کردستان برگزار شد.

مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید