Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:28:47 GMT

PSG کهکشانی؛ یک ستاره دیگر در راه پاریس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۷۶۱۵

PSG کهکشانی؛ یک ستاره دیگر در راه پاریس

پائولو دیبالا نیز به فهرست بازیکنان مورد نظر پاری سن ژرمن اضافه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج توماس توخل، حالا اخبار حاکی از ابراز تمایل پاری سن ژرمن به همکاری با مائوریتسیو پوچتینو است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی مراسم معارفه این سرمربی آرژانتینی در پاریس انجام خواهد شد. به نظر می رسد سران باشگاه فرانسوی قصد دارند زمینه جذب ستاره های بزرگی را در دوران حضور پوچه در تیم شان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه توتوایپورت اعلام کرد نام پائولو دیبالا، ستاره خلاق یوونتوس نیز در فهرست خرید پاری سن ژرمن قرار گرفته است. قرارداد او با بیانکونری در سال 2022 تمام می شود و پائولو دیبالا در طی یک سال اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. حتی آندره پیرلو نیز در این فصل از پائولو دیبالا به صورت ثابت در ترکیب بهره نبرده و هر از چندگاهی نیز به صورت تلویحی از او انتقاد کرده است.

 

البته به نظر می رسد پاری سن ژرمن می خواهد رقم 60 میلیون یورو برای خرید پائولو دیبالا پرداخت کند و یوونتوس به کمتر از 100 میلیون راضی به این انتقال نیست، اما شاید مذاکرات طرفین را راضی به توافق کند. پائولو دیبالا در سال 2019 و در دوران حضور پوچتینو در تاتنهام نیز فاصله ای تا انتقال به این تیم نداشت. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال کریستن اریکسن و دله آلی، دو ستاره دیگر روزهای پوچه در تاتنهام نیز به پاریس شنیده شده و به نظر مدیران این تیم قصد دارند تیمی کهکشانی را مهیای ادامه کار کنند.

دیبالا توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو تاتنهام یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیبالا توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن تاتنهام یوونتوس پائولو دیبالا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها