Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «خوان گوایدو» سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا امروز یکشنبه در پیامی توییتری ادعا کرد: امروز، مجلس شورای ملی ونزوئلا به دفاع از ملت و قانون اساسی ادامه خواهد داد و فعالیت پارلمان تا زمان دست‌یابی به انتخابات آزاد ادامه خواهد داشت!

نهاد مدیریت انتخابات در ونزوئلا اخیراً اعلام کرد که حزب حاکم سوسیالیست به رهبری نیکولاس مادورو برنده انتخابات پارلمانی ششم دسامبر با مشارکت ۱۰۷ حزب و انجمن سیاسی در این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا پیشتر به کودتای نافرجامی نیز علیه نیکولاس مادورو دولت قانونی و منتخب این کشور مبادرت ورزیده بود.

در همین رابطه، «خوان گوایدو» سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا سال گذشته و پس از بازگشت از دوره گردی آمریکائی- اروپائی خود با خشم مردم و کارکنان فرودگاه بین‌المللی «سیمون بولیوار» در کاراکاس مواجه شد.

بر اساس اعلام خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا که با نادیده گرفتن حکم دادگاه مبنی بر ممنوع‌الخروج بودن خود از ونزوئلا خارج و به کلمبیا، آمریکا، کانادا و چند کشور اروپائی سفر کرده بود، در بازگشت به ونزوئلا مجبور شد از میان معترضانی عبور کند که به حاصل سفر او که تحریم های جدیدی علیه کشورشان بود معترض بودند.

معترضان مردمی و کارکنان فرودگاه علیه وی فریاد می‌زدند: «گوایدو فاشسیت»، «از اینجا گمشو»، «قاتل.. قاتل»، «بی حیا»، «تو از کشور رفتی تا به ما حمله کنی»، «تو داری کشورت را می‌فروشی».

وی در خیانتی آشکار به کشورش در جمع نمایندگان پارلمان اروپا در بروکسل از این بلوک خواست تا از طریق تحریم، فشار به دولت «نیکلاس مادورو» نخست‌وزیر قانونی و منتخب کشورش را افزایش دهد.

کد خبر 5106307

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی ونزوئلا انتخابات پارلمانی 2020 ونزوئلا ونزوئلا خوان گوایدو مجلس شورای ملی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی دونالد ترامپ ویروس کرونا روسیه لبنان فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل ایران انگلیس ترکیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

به گزارش تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد. ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آن‌ها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیگر خبرها

  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت