Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال فرخ زاده شامگاه یکشنبه  اظهار داشت: این ترانس ها با مجموع قدرت ۸۵۰ کیلوولت آمپر در قلعه عضدی، مرکز جراحی شفا، خیابان موعود شهرک گلستان، روستای کلاته میرزا، چاه آب آشامیدنی شماره یک شهرک انقلاب و منطقه عامری نشین طرود، نصب و مورد بهره برداری واقع شده است.
وی با بیان اینکه به همراه نصب این تعداد پست هوایی توزیع برق، ۱۵ عدد برق گیر ۲۰ کیلوولت، ۱۵ سری کات اوت فیوز و دو اصله پایه بتونی هم نصب شده است، افزود: عملیات احداث، بهینه سازی و جابجایی ۶ هزار و ۱۵۹ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در نقاط مختلف شهرستان، از دیگر فعالیت های این اداره در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زاده با اشاره به این که برای کاهش تلفات و رفع کاهش ولتاژ خیابان خرقانی، ۷۸۸ متر شبکه فشار متوسط زمینی با کابل ۲۰ کیلوولت به منظور نصب پست هوایی احداث گردید، ابراز داشت: نصب ۵۱ عدد تیغه جداکننده جهت سرکابل پست های زمینی، از جمله اقدامات به عمل آمده توسط گروه های عملیاتی این مدیریت است.

 اوایل تیرماه امسال افزایش ظرفیت و راندمان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با حضور وزیر نیرو به شیوه ویدیو کنفرانس آغاز شد.

اداره توزیع برق شاهرود به حدود ۱۰۰ هزار مشترک برق رسانی می کند.

برچسب‌ها انرژی برق شاهرود شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شاهرود شركت توزيع نيروی برق انرژی برق شاهرود شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان