Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب در اعلام مواضع هفتگی خود با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران آن‌ها فرصت مناسبی برای تجدید عهد با شهدا و امام شهدا است که از این فرصت باید برای بصیرت یابی در رابطه با استکبار جهانی و درس‌آموزی از مقاومت و استحکام مواضع در برابر دشمنان اسلام و ایران و همچنین ترویج مکتب سلیمانی و آمادگی برای انتقام خون پاک شهدا استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین اعلام کرد: حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت خاطره و اهداف این شهیدان، مکتب سلیمانی را به‌صورت آموزش حزبی تقدیم می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بزرگداشت حماسه عظیم و شکوهمند ملت در نهم دی، بصیرت ملت هوشمند ایران در حضور مردمی گسترده و درهم شکستن خط فتنه توطئه استکباری و خطوط انحرافی داخلی را ستود و تاکید کرد: بیداری و بصیرت ملت مایوس کننده دشمنان بوده و خواهد بود و آن‌ها که دچار توهم هستند و مذبوحانه راه انحرافی فتنه‌گران را دنبال می‌کنند جز پشیمانی و سیاه رویی برای آن‌ها نخواهد بود.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو با تقدیر از همه پرستاران و پزشکان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند از دولت و مجلس خواست پیرو رهنمود و تاکید، ولی امر مسلمین درباره حقوق پرستاران و تجلیل و تقدیر از آن‌ها اقدامات سریع و جدی داشته باشد.

وی همچنین دیدار روسای مجلس و دولت را کاری مثبت دانست و ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله تداوم آن و تفاهمات آن‌ها موجب حل مشکلات مردم باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره قانون انتخابات و رسیدگی به آن در مجلس گفت: شان مجلس و نمایندگان محترم این است که قانون را جامع تهیه نمایند تا مردم از آن کاملاً پشتیبانی کنند.

بادامچیان افزود:، چون تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است، در نامه‌ای از شورای محترم نگهبان خواستیم تعریف جامع رجل سیاسی-مذهبی را عنایت فرمایند تا نامزد‌های ریاست جمهوری و معرفی کنندگان آن‌ها بر حسب تعریف قانون اساسی انجام وظیفه نمایند. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو درباره حملات سایبری در آمریکا، آن را ناشی از بحران همه جانبه آمریکا دانست که آسیب‌پذیری‌های آمریکا را افزایش داده است و گفت: تا زمانی که سران آمریکا تسلیم خواسته‌های ملت آمریکا نشوند و سیاست‌های ضد حقوق بشری و سلطه‌گری و حمایت از ضد ملت‌ها اعم از دیکتاتور‌ها و داعش‌ها را کنار نگذارند، این آسیب‌ها ادامه خواهد داشت و بیهوده فرافکنی نکنند.

وی درباره خروج انگلیسی‌ها از اتحادیه اروپا نیز گفت: این خروج برای بازگشت انگلستان به قدرت قبلی است؛ زیرا انگلستان دریافته که آمریکا دیگر ابرقدرتی که به آن‌ها اتکا کند یا آمریکا، انگلیس را شریک خود بداند نیست و می‌خواهد خود تصمیم گیر باشد و از طرف دیگر گرفتار کشور‌های درگیر مشکلات اقتصادی در اروپا نباشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: البته این تصمیم مشکلات فراوانی را برای انگلستان خواهد داشت و فرصتی است تا کشور‌های مستقل و آزاد در سیاست خود را بازنگری کنند.

وی اضافه کرد: ایران نیز باید بر پایه سیاست‌های انقلابی و گام دوم مصالح و منافع ملی خود و جهان اسلام را در این رویداد مد نظر داشته باشد؛ به ویژه آنکه استعمارگر کهنه و پیر به شدت دچار بحران داخلی و کرونای انگلیسی است که کوشید آن را از جهانیان مخفی کند و رسوایی جدیدی به بار آورد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به FATF نیز اظهار داشت: موجب تاسف است که دولت برای FATF اصرار بلاجهت دارد. دولت نمی‌تواند بدون وحدت نظر مسئولان، ملت و نیرو‌های انقلابی این طرح مشکوک و مداخله گرایانه استعماری را جا بیندازد و بهتر است حداقل کار را به دولت آینده واگذار کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال حزب موتلفه اسلامی اسدالله بادامچیان واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعا‌هایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشور‌هایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد.

کنعانی افزود: ظرفیت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران متناسب با نیاز آن در تامین امنیت و منافع ملی، حفاظت از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و دفاع مشروع و بازدارنده در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز خارجی است و جمهوری اسلامی ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها خللی در عزم و اراده دولت و مردم ایران در افزایش اقتدار ملی با هدف دفاع مشروع و قاطع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت و منافع ملی ایران ایجاد نمی‌کند، بلکه برخلاف میل تحریم کنندگان، تحریم‌ها را به فرصتی برای خودکفایی و خوداتکایی در تقویت و توسعه ظرفیت دفاعی و نظامی ایران تبدیل کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از رویکرد دوگانه پارلمان اروپا در موضوع حمله رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و دفاع مشروع ایران شدیدا انتقاد کرد و گفت: جای تأسف است که پارلمان اروپا در قطعنامه خود نسبت به اقدام متجاوزانه و ناقض قوانین و حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران و شهادت مستشاران رسمی ضدتروریست ایرانی، صرفا به ابراز تأسف بسنده کرده است، اما اقدام مشروع ایران علیه رژیم یاد شده در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع را شدیدا محکوم می‌کند!

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: چرا پارلمان اروپا از پرداختن به منشأ و عامل اصلی بروز تنش و ناامنی در منطقه که ریشه در اشغالگری و رویکرد جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اسرائیل در کشتار مردم فلسطین و نیز نقض مکرر قوانین و حقوق بین‌الملل توسط این رژیم جعلی دارد، طفره می‌رود و در مقابل همسو با سیاست آمریکا از رژیمی حمایت می‌کند که اصل و اساس ناامنی و تنش در منطقه در طول هشت دهه متمادی است!

کنعانی همچنین با روشن و شفاف توصیف کردن سیاست و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران اوکراین و با رد مجدد ادعا‌های مربوط به استفاده از تسلیحات ایران در جنگ اوکراین تاکید کرد: اگر آمریکا و اروپا عزم صادقانه‌ای داشته باشند، جنگ در اوکراین و جنگ علیه غزه در سریعترین زمان ممکن خاتمه خواهد یافت، اما آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی اصرار دارند که در مسیر غلط تاریخ حرکت کنند و به جای کمک به توقف جنگ، بر آتش آن بیفزایند و وقت خود را مصروف اتهام زنی به دیگران کنند.

کنعانی تاکید کرد: بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها به خصوص در منطقه غرب آسیا دیگر هیچ امید و اعتقادی به نقش آمریکا و متحدان اروپایی آن در کمک به برقراری ثبات و امنیت در منطقه ندارند.  

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود؛ این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سؤال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولت‌های ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

کنعانی خاطرنشان کرد: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولت‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بار دیگر تاکید کرد: تکرار رویکرد‌های غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعا‌های آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آنها باید زمانی پاسخگوی این ادعا‌ها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است