Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه یکشنبه در جمع هیات مدیره مرکز صیانت از خانواده همدان، با بیان اینکه در بحث صیانت از خانواده و جلوگیری از طلاق باید به صورت علمی اقدام کرد  افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در عرصه ازدواج جوانان باید به صورت ویژه و با برنامه‌ریزی دقیق و علمی مورد توجه قرار گیرد، آموزش به خانواده و زوجین قبل از ازدواج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بسیاری از موسسات مردمی در قم و تهران در حال برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده هستند و در همدان نیز می‌توان چنین مجموعه‌ای که به صورت علمی و دقیق به آموزش خانواده بپردازد را تشکیل داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: البته نه آموزش یک روزه که تنها برای صدور یک گواهی برگزار می‌شود، بلکه آموزشی که مبتنی بر نگاه دقیق علمی متناسب با نیاز خانواده و زوجین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با تاکید براینکه محدوده فعالیتی صیانت از خانواده تنها بحث طلاق نیست، اظهار داشت: طبق اساسنامه، مرکز صیانت می‌تواند در عرصه خانواده و مشاوره‌های خانواده ورود جدی و فعالیت بیشتری داشته و خود را محدود به موضوع طلاق نکند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه خانواده نیازمند فعالیت‌های عمیق‌تر و علمی‌تر هستیم، گفت: یکی از اشکالات ما به مجموعه صیانت نیز همین محدود شدن در کارهایی است که شاید خیلی هم به چشم نیاید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: آنچه در این زمینه اهمیت دارد، انجام اقدامات چشمگیر و با اثر گذاری بیشتر در سطح جامعه است.

مطابق ماده ۶۱ قانون حمایت خانواده و در اجرای برنامه مشاوره زوجین با توجه به سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و عزم ملی برای کاهش طلاق،  ۴۰ کارگاه آموزشی برای متقاضیان طلاق در قالب کارگاه‌های مهر در استان همدان برگزار می شود.

برچسب‌ها مشاوره همدان امام جمعه همدان ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشاوره همدان امام جمعه همدان ازدواج ساده مشاوره همدان امام جمعه همدان ازدواج ساده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد محمودزاده در سفر به خوزستان و نشست با مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان، کیفیت بخشی به مقوله آموزش را از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: معاونت‌های آموزشی آموزش و پرورش باید مهندسی کیفیت آموزشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.   وی افزود: پارسال عملکرد آموزش و پرورش برای کیفیت بخشی به آموزش مناسب نبود و سیمای آموزشی خوبی را در سال‌های گذشته شاهد نبودیم.   محمودزاده ادامه داد: بخشی از کار آموزش و پرورش کیفیت بخشی به جریان علمی مدارس است که در این‌مسیر مسئولان آموزش و پرورش در استان‌ها باید با قدرت ورود کنند.   معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر توجه داشتن به حوزه پرورشی، اضافه کرد: ۴۳ شاخص آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعیین شده که بیشتر این شاخص‌ها مربوط به حوزه پرورشی است.   وی با تاکید بر اهتمام معاونت‌های پرورشی به اجرای برنامه‌های تربیتی و دینی در مدارس، گفت: توانمندسازی معلم‌ها به لحاظ معیشتی و علمی از دیگر اقدامات مهم در حوزه آموزش و پرورش است.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم