Web Analytics Made Easy - Statcounter

درویشی مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه ضمن عذرخواهی از مردم پاوه گفت: نود درصد پروژه انتقال آب هانی کوان انجام پذیرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزارماسوله مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه امروز در بازدید از پروژه انتقال آب “هانی کوان” به پاوه، اظهار داشت: از مردم عزیز شهر پاوه به دلیل خلف وعده آب منطقه ایی و عدم انتقال آب در زمان وعده داده شده عذرخواهی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درویشی با اشاره به اینکه  نود درصد پروژه انتقال آب هانی کوان انجام پذیرفته است، افزود: ما باید آب بدون آلاینده و تمیز تحویل مردم بدهیم مردم کمی دیگر صبر داشته باشند.

وی گفت: انتقال آب هانی کوان یکی از پیچیده ترین و سخت ترین پروژه های عمرانی انتقال آب بوده است.

 مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه ادامه داد: آب با چهار واحد پمپاژ از هانی کوان به سایت فیلتراسیون انتقال می یابد، آب از هانی کوان به ارتفاع 700 متری پمپاژ می شود و خط انتقال آب از هانی کوان تا سراب هولی 14 کیلومتر است.

وی ادامه داد: ما در راستای اجرای این پروژه مسایل حقوقی و اجتماعی فراوانی داشته ایم که در این خصوص ماموستا قادری، فرماندار محترم و دستگاه قضایی با ما برای رفع مشکلات همکاری صمیمانه ایی داشته اند که قدردان این عزیزان هستیم.

درویشی اظهار کرد: آب هم اکنون در حال تصفیه در سایت فیلتراسیون است ما باید آبی را که تحویل شهروندان می دهیم آبی سالم و پاکیزه باشد فرآیند تصفیه در ابتدا و شروع انتقال آب زمانبر است.

وی افزود: تصفیه خانه آب پروژه “هانی کوان” یکی از مدرنترین تصفیه خانه های ایران است.

مدیر عامل آب منطقه ای استان گفت: کمبود آب پاوه هم اکنون برابر گزارشات 50 لیتر در ثانیه است و ظرفیت آب هانی کوان 160 لیتر در ثانیه است و ما هم اکنون با ظرفیت 80 لیتر آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: هم اکنون در سراب هولی با مساعدت استاندار محترم و نماینده ی محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در حال ساخت یک واحد پمپاژ و دو مخزن 1000 و 3000 متر مکعبی هستیم که به پروژه انتقال آب هانی کوان پیوست داده شده اند با احداث و پیوستن این سایتها به شبکه آب، آب روستاهای دوریسان، خانقاه و شمشیر از آب هانی کوان تامین می شود.

 مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه در پایان گفت: از شهروندان گرامی درخواست داریم کمی صبر کنند تا ما با اطمینان خاطر از سالم بودن آب، آب را تحویل آنها دهیم و امیدواریم تا روز شنبه کار شستشوی خط انتقال از تصفیه خانه تا سراب هولی به اتمام رسیده آب هانی کوان سالم و تمیز وارد مدار مصرف شهروندان شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عامل آب منطقه ای کرمانشاه مدیر عامل آب منطقه ای هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد