Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@09:48:17 GMT

باید از خون شهدا و انقلاب پاسداری کنیم

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۸۵۰۱

باید از خون شهدا و انقلاب پاسداری کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در برنامه تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: وظیفه همه ی ما این است که از خون شهدا و انقلاب پاسداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، در برنامه تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که به صورت  وبینار با ادارات ورزش سطح استان بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت سردارسلیمانی و ۹ دی ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان با حضور نماینده ولی فقیه سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد، اظهار داشت: باید برای ما کارهایی که در زمان انقلاب انجام شده توضیح داده شود تا برای نسل جوان افتخارات انقلاب نظام جمهوری اسلامی شناخته تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه برخی از اوقات کارهایی در انقلاب جمهوری اسلامی  انجام شده است را نمی توانیم بیان کنیم و باید این دستاورد های بزرگ را شرح داد.

جولایی بیان کرد: همه ما باید از این انقلاب و خون شهدا تا می‌توانیم پاسداری کنیم و برای بهتر شناختن انقلاب باید کارها و فعالیت‌های انجام شده قبل از انقلاب را با زمان انقلاب و حال حاضر مقایسه کنیم.

وی ادامه داد: اگر امروز ورزشکاران ما در میادین مختلف ورزشی می‌توانند بدرخشند همگی از ثمرات انقلاب اسلامی و شهدایی است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی از انقلاب پاسداری کردند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: دشمن برای فتنه سال۸۸ قریب به ۲۰سال برنامه‌ریزی کرد و هدف آنها تغییر دیدگاه مسئولین بود که تا حدودی هم موفق شدند.

وی افزود: اعتقاد ما براین است که این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد و با همه کم و کاستی‌ها موفق لوده و خواهد شد.

جعفرنژاد بیان کرد: دشمن در دو جبه شناختی و تحریف و جبهه اقتصادی و تحریم در صدد مقابله با ملت ایران است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اگر خوب انقلاب و برنامه‌های آن را برای جوانان تبیین کنیم دشمن نمی‌تواند برنامه‌های خود را پیش ببرد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم به جوانب منشور گام دوم انقلاب دست بیابیم می‌توانیم پیشرفت بسیار بهتری را در جامعه از هر لحاظ داشته باشیم.

جعفرنژاد یادآورشد: همیشه بین اسلام و استکبار درگیری و جنگ بوده است و تا زمانی که این دو جبهه باشند ابن جنگ ادامه خواهد داشت زیرا جنگ بین کفر و دین است.

وی افزود: اگر با هر معاهده ای بر سر حل مسائل مختلف کشور با دشمنان مذاکره کنیم دشمن کوتاه نمی‌آید و به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب ما مخالف منافع دشمنان ما است و همین دلیل ادامه دار بودن جنگ دشمنان با نظام اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم به ظرفیت‌های کشور نیز اشاره شده است و مقام معظم رهبری بر استفاده از نیروی انسانی جوان اشاره کرده‌اند.

جعفرنژاد اظهار کرد: ما باید از دستاوردی که با خون شهدا به وجود آمده است پاسداری کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از موضوع‌هایی که در گام دوم انقلاب مطرح شده است مرزبندی با دشمنان است زیرا نظام استکبار با هر کشوری که وارد ارتباط می‌شود درصدد سوءاستفاده از آن کشور است.

جعفرنژاد در ادامه اظهار کرد: دشمن در بعد سخت افزاری از ما حساب می‌برد و در بعد نرم افزاری هم که همان ایمان ما است باید تلاش کنیم که قوی شویم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان گام دوم انقلاب اسلامی سپاه بیت المقدس کردستان گام دوم انقلاب پاسداری کنیم خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است