Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه) از فدراسیون هندبال بازدید و دیدار با علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون دیدار کرد.

در جریان این دیدار علاوه بر مقامات ارشد کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال، الله کرم استکی لژیونر هندبال ایران و مهدی بیجاری ملی پوش تیم هندبال کیمیاکاشت کردستان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکی که در باشگاه بوزائو در لیگ رومانی توپ می زند، در این نشست از فرصت به دست آمده استفاده و درخواست خود را از صالحی امیری مبنی بر حمایت ویژه کمیته ملی المپیک از تصمیم فدراسیون هندبال برای جذب یک سرمربی باکیفیت خارجی برای تیم ملی هندبال کشورمان، مطرح کرد و خواستار حمایت ویژه صالحی امیری از تحقق این مهم شد.

فدراسیون هندبال در برنامه های خود، جذب یک سرمربی خارجی و باکیفیت را در دستور کار قرار داده و این امر که در صورت حمایت کمیته ملی المپیک و شخص صالحی امیری و وزارت ورزش و جوانان، میسر خواهد شد، بی شک به ارتقای کیفی سطح هندبال ایران در آسیا و بازگشت به روزهای افتخار کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در جریان این بازدید، از الله کرم استکی لژیونر ارزنده هندبال کشورمان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال کمیته ملی المپیک صالحی امیری تیم ملی کمیته ملی المپیک فدراسیون هندبال صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸

علی صالحی، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست