Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: متاسفانه بعضی از دستگاه‌های نظارتی در حوزه بازار در کار خود کوتاهی می‌کنند که به منظور رفع این قصور، دستگاه قضا و تعزیزات حکومتی باید با قدرت و اقتدار در کنار دستگاه‌های ناظر حضور داشته باشند تا بتوان باری از دوش مردم و مصرف کننده ها برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر برخورد قاطع با برخی از متخلفان که اصرار به تخلف دارند، تاکید کرد و ادامه داد: صاحبان واحد‌های صنفی باید بدانند که در صورت تکرار تخلف دستورات لازم برای پلمب واحد صنفی و انجام سایر برخورد‌های قانونی قاطع صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، نظارت بر بازار در شرایط اقتصادی کنونی را از مصادیق بارز حفظ حقوق عامه و از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و اظهارداشت: درکنار برخورد‌های قانونی و قضایی، باید علت و معلول را در جرم قاچاق کالا، تخلف‌های اقتصادی، احتکار، تقلب و ... بررسی و کارشناسی کرد و از این طریق راهکار‌های پیشگیرانه از بروز این جرایم جلوگیری کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دادستان جیرفت در برخورد با متخلفان اقتصادی، افزود: حضور شعبه تعزیرات و دادستانی در شهر‌ها موجب دلگرمی دستگاه‌های نظارتی شده است.

ارسلان میری ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی با تمام توان برای تحقق رضایتمندی مردم و همچنین برخورد قاطع وقانونمند با متخلفان اقتصادی آماده همکاری با دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک