Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@11:20:12 GMT

بهترین فصل سیامک نعمتی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۹۱۱۹

  به گزارش جام نیوز، سیامک نعمتی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در پست تخصصی اش به میدان نرفت و جانشین مهدی شیری در پست دفاع راست شد اما بهترین بازی هایش را برای پرسپولیس به نمایش گذاشت و به اندازه ای خوب بود که از سوی اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شد. نعمتی تا قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در 4 بازی پرسپولیس در لیگ برتر نیز نمایش خوبی داشت و بسیاری گمان می کردند او در بازی فینال نیز به عنوان دفاع راست به میدان می رود اما دعوت شدن مهدی شیری به تیم ملی از سوی اسکوچیچ باعث شد تا یحیی گل محمدی با قراردادن شیری در ترکیب از این بازیکن و دعوتش به تیم ملی حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی که در فینال آسیا چندان به نفع مجموعه تیم تمام نشد و منطقه راست خط دفاعی پرسپولیس نه تنها نتوانست مثل بازی های قبلی اش در آسیا موفق عمل کند بلکه با اشتباه فردی مهدی شیری کار به نفع حریف کره ای به پایان رسید.

 

این اتفاق باعث شد تا مهدی شیری باز هم با صلاحدید گل محمدی به نیمکت منتقل شده و سیامک نعمتی در بازی با نساجی به عنوان مدافع راست به میدان برود. نعمتی مقابل نساجی روز بسیار خوبی داشت و در نیمه دوم با حضور مهدی شیری، به دروازه حریف نزدیک تر شد و با آزادی عمل بیشتر، توانست روی دروازه حریف خطرناک تر ظاهر شود. نعمتی در نیمه دوم بازی ابتدا یک موقعیت عالی گل برای مهدی عبدی فراهم کرد که البته گل نشد و در ادامه نیز روی تاثیرگذاری آرمان رمضانی توپی را به سمت دروزاه شلیک کرد که تبدیل به گل شد اما داور مسابقه گل را به نام نوراللهی ثبت کرد تا برای نعمتی یک پاس گل ثبت شود. جالب این که نوراللهی در دقایق پایانی بازی نیز می توانست گلزنی کند که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. پرسپولیس در نهایت اگرچه نتوانست در قائمشهر به پیروزی برسد اما سیامک نعمتی نشان داد که با ادامه این روند بی شک بهترین فصل فوتبالی اش را در پرسپولیس پشت سرخواهد گذاشت.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟